Jump to content
skallstorp

Lorte bro

Recommended Posts

Hehe, lad dem kører et øresundstog hvor der ikke er overhalingsbanner:rolleye: Totur af første klasse.
Lol dette giver mig en ide til en raffineret straf overfor trafiksyndere: De dømmes hermed til at tage 10 ture tur-retur i Øresundstoget i myldretiden. For hver gang de ikke kan komme med eller ikke ankommer til tiden skal de tage 2 ekstra ture t/r :scared: Det kunne i hvert fald være rart at idømme denne straf til de ansvarlige hos DSB/SJ, så de kunne smage deres egen medicin.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan man da snakke om 1 skridt frem og 2 tilbage....eller måske nærmere end 5-6 skridt tilbage:lol:

Lol dette giver mig en ide til en raffineret straf overfor trafiksyndere: De dømmes hermed til at tage 10 ture tur-retur i Øresundstoget i myldretiden. For hver gang de ikke kan komme med eller ikke ankommer til tiden skal de tage 2 ekstra ture t/r :scared: Det kunne i hvert fald være rart at idømme denne straf til de ansvarlige hos DSB/SJ, så de kunne smage deres egen medicin.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lol dette giver mig en ide til en raffineret straf overfor trafiksyndere: De dømmes hermed til at tage 10 ture tur-retur i Øresundstoget i myldretiden. For hver gang de ikke kan komme med eller ikke ankommer til tiden skal de tage 2 ekstra ture t/r :scared: Det kunne i hvert fald være rart at idømme denne straf til de ansvarlige hos DSB/SJ, så de kunne smage deres egen medicin.:lol:
Er det ikke det, der kaldes at overtræde menneskerettighederne :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

en update på hvorfor jeg og andre sad i kø så lang tid ja til jer der ikk er klar over hvorfor denne eftermiddag blev et helvede så var det ikke i sig selv ulykken men at i en af de ramte biler var en gravid kvinde som efterfølgende fik mavesmerter og derfor måtte man skære og tage sig god tid derfor blev alle så forsikede. og grunden til den pæne ave fart over broen efter anden genåbning var at der forest køret en politipatrulje med blink for at holde farte ned for at ungå gentagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...