Jump to content
jazzy

Ny i Bara.

Recommended Posts

Hej. Min familie og jeg flytter til Bara den 1. marts. Vi har en søn på 6 år og en pige på 2 år. Er her nogen som har børn på samme aldre og hvor går de i institutioner henne? Det kunne jo være rart at børnene kunne komme til at tale med nogen de forstår til at starte med. Er i ellers glade for at bo i byen? Mvh Jazzy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa.....nå der er åbenbart ikke lige nogen fra Bara af der vil svare jer. Men jeg ved der bor en del der med børn. Ellers lav et poster og sæt det op i ICA, at vi evt gerne ville mødes med nogle andre danskere, men i møder sikkert nogle der. Ved godt mit svar ikke hjælper meget, har selv boet i Bara men kun nogle få måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hej lidt sent ude, men vi bor i bara og har boet her siden aug 06, så velkommen hertil, vi har knægt på 9 måneder, så vi kender ikke så meget til skole og sådan. men spangholmskolen er vel den skole der ligger i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for velkomsten :) Baraskolan hedder den vist fra 0-3 klasse, derefter hedder den vist Spangholmskolan. De ligger begge på Henriette Coyets Gatan, har samme rektor osv, så jeg kan ikke helt forstå hvorfor de to forskellige navne :confused: Hvor skal muslingen gå i institution henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Klågerup Hej, Vi bor i Klågerup tæt på Bara og har en datter, der fylder tre år i november. Vi ville også gerne have, at hun havde nogle danske børn at lege med. Hvis i stadig er interesseret i danske bekendtskaber til jeres børn kunne vi måske være en mulighed :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...