Jump to content
Gio

Just-Eat.se

Recommended Posts

Just-Eat Hej alle i øresundsdebatten, Jeg kan med stor glæde fortælle at vi i disse dage har lavet kontrakt med en del restauranter i Malmö, Lund og Helsingborg og at i i næste uge vil kunne bestille fra restauranter i disse byer samt Göteborg og Stockholm. Just-Eat.se har planer om at ekspandere hurtigt i hele sverige og være leverance dygtige i alle større svenske byer på meget kort tid. Husk at websitet kun har været åbnet i 2 dage og med en lille smule tid vil vi hurtigt dække hele Sverige og kunne levere jeres favorit pizza og kebabrulle. Husk at hvis i opretter jer som bruger på Just-Eat.se sender vi en email når der åbner en restaurant i jeres område. Det kommer ikke til at tage lang tid før i kan " Beställa din mat online " i hele sverige ;) Jeg håber i vil tage godt imod Just-Eat.se og fortælle om Just-Eat til jeres venner kollegaer. Ole Bülow Just-Eat.se

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det kommer ikke til at tage lang tid før i kan " Beställa din mat online " i hele sverige ;) Jeg håber i vil tage godt imod Just-Eat.se og fortælle om Just-Eat til jeres venner kollegaer. Ole Bülow Just-Eat.se
Hej Ole....og velkommen på debatten. Hvor bliver forslaget til Sunddebat-rabat på køb via Just-eat.se af? :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og kan jeg få overført alle mine point fra danske just-eat til sverige ? heheheh Ej super det er kommet - brugte det seriøst meget, da jeg boede i Danmark :-) Intet som en søndag, og man ikke skal snakke i telefon - bare taste et par click til sin fav. menu, og så ringer det på døren og alt er betalt på forhånd :D hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hmm - de første 3 cifre af det svenske postnummer bruges til at inddele efter område. Er det særligt kvikt? Jeg synes godt nok at udvalget er noget begrænset for "211", som jeg bor i - er heller ikke sikker på at de steder i 211, som ligger syd for centrum er særligt begejstrede for at bringe ud til Västra Hamnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Just-Eat.se Hej igen ;) Gio: Jeg er sikker på vi kan finde ud af noget med nogle rabat koder til brug på Just-Eat.se til de sultne dansk-svenskere på sunddebat.. ;) Basse: Jeg er helt enig! Der er ikke noget bedre end en pizza eller kebabrulle når man har tømmermænd og egentlig helst vil flade ud i stedet for at bruge tid på at ringe eller ligefrem selv ud at hente maden.. BS: Selvfølgelig bliver det med utkörning/hemkörning - kan du anbefale nogle restauranter/pizzariaer i Trelleborg så skal jeg sende en sælger derned omkring hurtigst muligt! Bananas: Er det mere normalt at bruge alle 5 cifre? Ole Bülow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm Ja der var et enkelt jeg har prøvet men kan virkelig ikke huske navnet. Nu plejer vi faktisk oftest at køre til Vellinge. Der ligger et der hedder noget med Santa maria eller noget i den stil. Ligger i midten af byen på hovedgaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Just-Eat.se Hej igen, BS: Jeg kan med glæde fortælle at Just-Eat.se i går aftes lavede aftale med Viking Pizza i Trelleborg så du fra på mandag vil kunne beställe din mat online fra Viking Pizza ;) Generelt til jer alle kan jeg også anbefale jer at Delta i vår tävlingen, var ni kan vinna ett presentkort på 1000kr hos Just-Eat :) Jeg ved godt mit svensk ikke er så godt endnu hehe.. Ole Bülow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Bananas: Er det mere normalt at bruge alle 5 cifre?
med 5 cifre går det først helt galt Jeg tror at det er mere normalt slet ikke at bruge postnummeret til nogen form for geografisk inddeling. Det svenske postnummersystem er vist for viderekommende og slet ikke så simpelt som i Danmark. Her står noget om det - jeg har ikke lige 3-4 dage til at få hoved eller hale i det. http://sv.wikipedia.org/wiki/Postnummer Kigger man på danske ejendomsmæglersider kan man ganske rigtigt inddele efter postnummer, hvilket også er ganske fornuftigt i Danmark. På den svenske www.hemnet.se står der intet som helst om postnumre - og det er nok med god grund. Edit: Har lige opdaget at i de større byer angiver det 3. ciffer hvordan posten bliver bragt ud! Men for mindre byer bruges alle de de første 3 cifre til at bestemme den geografiske lokation. Jeg vil ærlig talt være ked af at være begrænset til at vælge mellem de take away bikse som modtager post på samme måde som mig selv og sortere alle de andre fra!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej igen ;) Gio: Jeg er sikker på vi kan finde ud af noget med nogle rabat koder til brug på Just-Eat.se til de sultne dansk-svenskere på sunddebat.. ;)
Du er velkommen til at smide mig eller Steen Elm en besked herinde - så er jeg da sikker på vi er friske på at se hvad vi kan finde ud af :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer til at tænke på den gang jeg prøvede det.... Vi bestiller engang imellem pizza til hele firmaet og som regel altid hvis der er overarbejde. En gang skulle jeg være smart og sig at nu kunne man bestille på nettet og det var meget smartere. De andre var meget skeptiske og sagde at "hvad så hvis de ikke kom?". Selvfølgelig kommer de sagde jeg og så bestillte vi en masse pizzaer. Intet skete og vi var meget sultne, så jeg ringede til stedet. - "Vi har ikk fået nun bestjilling". - "Jamen jeg fik jo ellers en kvittering for at bestillingen var modtaget". - "Jeg sir tje dig at vi ikk har fået nun bestjilling,ikk!". Jeg tror der gik over en time før vi fik mad. Så var vi færdig med den slags og jeg var meget upopulær :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja-eh...så sidder man nu her og venter på sin bestilling, efter at have oprettet en JustEat-konto tidligere. Indtil videre er der gået én time og femogtredive minutter - stadig ingen mad. De kan jo have travlt....:o EDIT: Så kom der mad - efter 1 time og 50 minutter *g*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja-eh...så sidder man nu her og venter på sin bestilling, efter at have oprettet en JustEat-konto tidligere. Indtil videre er der gået én time og femogtredive minutter - stadig ingen mad. De kan jo have travlt....:o EDIT: Så kom der mad - efter 1 time og 50 minutter *g*
Ha ha, jeg nåede at smutte over til pizza 2000 og hente min, spise den - og gå ned med den tomme bakke - inden du fik din :D Må vi høre lidt om kvaliteten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...