Jump to content
clary

Klippan - Helsingborg

Recommended Posts

Hej På tordag d. 28. februar 2008, flytter vi far, mor og datter (2 år og 3 mdr.) til Klippan. 1) Er der andre danskere med børn på den alder i området fra Helsingborg til Klippan? 2) Er der måske nogle mænd, som kunne have lyst til at spille / etablere et indendørs fodbold en hverdagsaften (helst tirsdage eller onsdage)? - dbh Claus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vi bor i helsingborg 2 voksne(30-33) og vores datter(3). Jeg er altid klar på lidt bold, ved dog ikke lige hvor man kan booke sig ind, men det kan jeg da finde ud af. Vi skulle måske vente til der er lidt flere der er int. Mvh Leon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-) Jeg er også frisk på bold, jeg er dog rigtig dårlig til at spille hehe og min kondi er lig 0 - men man skal jo starte et sted, ikk :-) Har dog hverken børn eller kærste/kone at tilbyde hehe - men masser af fritid :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Velkommen til :-) Jeg er også frisk på bold, jeg er dog rigtig dårlig til at spille hehe og min kondi er lig 0 - men man skal jo starte et sted, ikk :-) Har dog hverken børn eller kærste/kone at tilbyde hehe - men masser af fritid :D
Alletiders - du er meget velkommen, og jeg kan garantere, at kondien hurtigt bliver bedre. Hverken bedre halvdel eller børn er et must. Det gør det nok bare nemmere for dig at få tid til det.http://www.sunddebat.com/debat/images/smilies/smile.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har snakket med en fodbold kyndig svensk nabo, der siger det er helt umuligt at få en indendørs fodboldstid hvis ikke det skal være tirsdag kl 0900. Så det må blive udendørs fodbold i stedet... Kender ingen ørelæge desværre... Leon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har snakket med en fodbold kyndig svensk nabo, der siger det er helt umuligt at få en indendørs fodboldstid hvis ikke det skal være tirsdag kl 0900. Så det må blive udendørs fodbold i stedet... Kender ingen ørelæge desværre... Leon
Det gælder jo desværre også i København, men alligevel kan man rundt om på skoler få randtider / aftentider hvor børn og unge ikke træner. Men det er selvfølgelig altid sværere med indendørs tider mellem 1. november og 31. marts. Udendørs fodbold er for mit vedkommende begrænset til perioden april - oktober og af vejrlig, og det er ikke tilstrækkeligt for formen. Jeg talte med ejeren af sportsbutikken i Klippan, som også gerne vil spille. Han savnede et indendørs fodboldhold, da alle han kendte vælger at spille inne bandy. Det kan være, at han kender et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
er helt kalr på noget fodbold. Derer udendørs bande tæt på hvor jeg bor ellers arbejder jeg sammen med en som måske kunne hjælpe til med at finde et sted at spille. (arbejder i sverige.)
Også velkommen. Ham du arbejder med, er det indendørs eller udendørs bane han kan hjælpe med - og ved du hvor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Også velkommen. Ham du arbejder med' date=' er det indendørs eller udendørs bane han kan hjælpe med - og ved du hvor?[/quote'] Det e ren hun;O) Ved bare hun spiller i helsingborg et sted, ved ikke hvor, men finder ud af det i morgen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Velkommen til det svenske :) Tak. (Offtopic...Er det ikke en U 48? :thumbup:)
Det ku' det nu godt ha' været, men det er en U 47. :th2: De ser jo identiske ud, medmindre man får mulighed for at klikke rundt mellem karakteristikkerne. Interesserer du dig for lyd - vintage grej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det e ren hun;O) Ved bare hun spiller i helsingborg et sted' date=' ved ikke hvor, men finder ud af det i morgen ??[/quote'] http://www.eskils.nu/ de spiller på de baner der ligger ude bag ved vestergård, både grus og kunstgræs. Hun sagde at vi nok villle få svært ved at finde noget for os selv, men vi kan jo altid komme på et b-lag sammen så kunne der være mulighed for at det kan lade sig gøre. Andre der har foreslag??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det ku' det nu godt ha' været, men det er en U 47. :th2: De ser jo identiske ud, medmindre man får mulighed for at klikke rundt mellem karakteristikkerne. Interesserer du dig for lyd - vintage grej?
Jeg har arbejdet i mediebranchen siden 1987, og kan fortsat savle over "den fede lyd" - og Neumann kender vi jo alle...og specielt U 47/48. Men, når ret skal være ret, så er jeg nok ikke specielt "vintage-dude" - snarere "hvis det lyder godt, så kan det for min skyld være grej fra 1938 eller 2008 - bare op med faderen og kør!" ;) (...vi kan evt. fortsætte på PM, så tråden ikke går helt i hundene :laugh:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.eskils.nu/ de spiller på de baner der ligger ude bag ved vestergård, både grus og kunstgræs. Hun sagde at vi nok villle få svært ved at finde noget for os selv, men vi kan jo altid komme på et b-lag sammen så kunne der være mulighed for at det kan lade sig gøre. Andre der har foreslag??
Ja jeg tror det bliver svært at samle et hold "bare os" Jeg er desuden blevet tilbudt at spille på en svenskt firmahold, så det kan være jeg hopper på der. Men er altid klar på mere. Leon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...