Jump to content
Tomcat

Streamer mod den forhøjede broafgift

Recommended Posts

Det er der vel flere grunde til Brian... en kunne være muligheden for at snakke med folk en anden kunne være at vi ikke vil risikere at folk bare propper kassen i bilen og skrider.. en tredje kunne være at vi håber at folk frivilligt vil lægge et mindre beløb til støtte til streameren når nu medlemsskabet er gratis.. Og der findes sikkert andre. Jeg har ikke været inde over det så meget, så dette er bare mine egne tanker.. Biz: ang. tiden så mente vi at det måtte være det bedste tidspunkt eftersom de fleste (ikke alle) har fri et sted mellem 15 og 17 så derfor håber vi at det passer størstedelen af folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

I kunne da bare aftale med tankpasseren på Statoil at i kunne ha' en kasse bag disken som folk kunne få en streamer udleveret fra.....:) Folk skal hjem.....Det er de færreste der har lyst til at snakke midt i ulvetimen med unger der hyler og mor der handler..... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I kunne da bare aftale med tankpasseren på Statoil at i kunne ha' en kasse bag disken som folk kunne få en streamer udleveret fra.....:) Folk skal hjem.....Det er de færreste der har lyst til at snakke midt i ulvetimen med unger der hyler og mor der handler..... :D
Synes faktisk ikke det er så dårlig en ide med en aftale med tankpasseren.. Dog skal der jo laves en aftale og mon ikke de har andet at lave end give den... Men måske man skal huske den til næste gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nej.... For jeg forsøger ikke at være adfærdsregulerende ved at sige at vi KUN står der i 2 timer.... Ved at alliere sig med Statoil, så giver du folk et yderligere valg og det giver øget fleksibilitet og formentlig også større afsætning af streamerne. Vil i ha' så mange som muligt med de streamere eller skal folk forhindres i at køre med den, fordi I har valgt et begrænset tidsrum for afhentning???? Kan i nu forstå hvorfor folk ikke er så skide aktive i Øresundsborger??? Der er få mennesker der stikker retningslinier ud for mange.... I har valgt at gå den diplomatiske vej og er løbet ind i en mur.... Nu vil i ha' at folk i store dyre biler agiterer for en billigere bro??? Kan i se det sjove???? Og broen er skide ligeglad. Alle er ligeglade, lige indtil de bliver ramt på pengepungen....... og hvordan gør man så det??? I skulle fandme til at agitere for samkørsel istedet, så én bil med 4 personer i, fremfor 4 biler med én person i hver. Det ville gi' broen 1/4 i indtægt fra pendlerne og så skal du satme se dem sætte prisen ned!!!! Det er ikke svært......Men hvorfor al den gå'en rundt om den varme grød???? Ligner fandme snart en flok indianere der danser krigsdans og turisterne smider lidt penge efter dem.......:(

Brian: Du altså være nordisk mester i kværulanteri og negative udbrud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Gør det imens i er der.....De er altid flinke og fleksible. Prøv det....Kontakt med fremmede kan være sjovt engang imellem....;) :)

Synes faktisk ikke det er så dårlig en ide med en aftale med tankpasseren.. Dog skal der jo laves en aftale og mon ikke de har andet at lave end give den... Men måske man skal huske den til næste gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nej.... For jeg forsøger ikke at være adfærdsregulerende ved at sige at vi KUN står der i 2 timer.... Ved at alliere sig med Statoil, så giver du folk et yderligere valg og det giver øget fleksibilitet og formentlig også større afsætning af streamerne. ........ Ligner fandme snart en flok indianere der danser krigsdans og turisterne smider lidt penge efter dem.......:(
Brian... Nu er jeg jo nødt til at kommentere på dette indlæg også.. Det er jo lidt udenfor proportioner at henføre til vores TILBUD som værende adfærdsregulerende. Det er et frivilligt valg folk kan gøre om det passer dem i det tidsrum eller ej. Det er frivillige folk der står der, det er frivillige folk der har brugt tid på at få dem finansieret, det er frivillge folk der har fået lavet denne streamer. Det mindste man kan gøre er vel at komme forbi, hvis det passer i tidsrummet, og sige tak for streameren når de får den.. Og ja, vi kunne måske nok have lavet en aftale med ham, og hvem ved, måske er det rent faktisk sådan at dem der står derude gør det.. Det kan kun de svare på.. Og at du gang på gang angriber den gruppe af mennesker der rent faktisk arbejder for, og tror på, at der kan gøres noget. Vi arbejder indenfor rammerne af hvad der kan betegnes som ok, hvis vi skal tages seriøse af de parter vi gerne vil påvirke. Jeg er led og ked af at høre at det foreningen gør ikke er godt nok for sådan en jubelnar som dig.. Egentlig ville jeg ønske at jeg bare kunne kigge den anden vej og ikke tage mig af det, men det har jeg gjort i snart 1½ år og nu gider jeg ikke mere.. Du er simpelthen bare for DUM! Hvis det ovenstående virkelig er din holdning og du mener at du kan gøre det bedre... SÅ MELD DIG FOR FANDEN TIL BESTYRELSEN!!! Ellers klap kaje og kom med fornuftige forslag som ikke indebærer at sætte ild til broen eller andet. Vi er da for helvede ikke en flok ungdomshus folk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er jeg fuldt ud klar over.....:) At i ikke er. Men se sådan på det....DE har fået et hus....Hvad har i fået???? Jeg har al respekt for at i er superdiplomatiske og seriøse, men hvem helvede gider sådan nogle i dag??? Se bare på Margrethe Vestager..... Hun er super intelligent, har styr på sine sager, men ingen gider være sammen med hende, for hun snakker alt ihjel.... Broen skal rammes på indtægterne......Resten er de hamrende ligeglade med. Spær dog motorvejen med en demonstration eller andet der vækker opsigt og skaber debat. Når debatten opstår, så kan i komme med alle de forkromede argumenter, men det kræver fandme at folk vågner op og bliver gjort opmærksom på problemet..... Og der er medier osv en god ting. Jeg er godt klar over at i har indslag i tv2 lorry osv, men det er da ikke det der trækker overskrifter???? Og tak fordi du kalder mig en jubelnar. Vi kan altid kaste ting efter hinanden, men seriøst.....Det er broen du skal sigte efter...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du er simpelthen bare for DUM! Hvis det ovenstående virkelig er din holdning og du mener at du kan gøre det bedre... SÅ MELD DIG FOR FANDEN TIL BESTYRELSEN!!! QUOTE] Jeg er enig med Thygesen langt hen ad vejen, men hvis Brian melder sig ind i det praktiske arbejde i foreningen, så melder jeg med ud omgående.!:sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi så konkludere på baggrund af denne udtalelse, at Øresundsborger er for nogle, men ikke alle...... Kan vi så også trække en parallel imellem manglende interesse for foreningen og denne holdning der virker så udtalt....??? Igen....Når i ikke har opnået målbare resultater endnu, så skal metoden revurderes. Det virker som om at nogle trækker i én retning og andre i en anden....Alene det at Ulmus( Judith) kan udtale sig sådan om andre, så siger det vel mere end 1000 ord..... Martin......Jeg ønsker jer al held med jeres forehavende fremover. Dog burde i nok satse på aktive folk med drive, fremfor forkælede førtidspensionister der lever som skrivebordsaktivister med hang til Elmetræer i deres fritid....:rolleye:

Jeg er enig med Thygesen langt hen ad vejen' date=' [b']men hvis Brian melder sig ind i det praktiske arbejde i foreningen, så melder jeg med ud omgående.!:sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan vi så konkludere på baggrund af denne udtalelse' date=' at Øresundsborger er for [b']nogle, men ikke alle...... .... Martin......Jeg ønsker jer al held med jeres forehavende fremover. Dog burde i nok satse på aktive folk med drive, fremfor forkælede førtidspensionister der lever som skrivebordsaktivister med hang til Elmetræer i deres fritid....:rolleye:
Da jeg ikke vil lave dette til en kaste-med-sten-sag mere end det allerede er, vil jeg nøjes med at sige at det jo desværre er sådan at ikke alle deler holdninger, værende det sig metoden vi arbejder på i foreningen, eller værende sig de personer der er eller vil være med i arbejdet pga. handlinger andetsteds fra.. Min egen holdning er at alle som vil ligge et seriøst arbejde er velkomne uanset hvad jeg kender til dem andre steder fra..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan vi så konkludere på baggrund af denne udtalelse' date=' at Øresundsborger er for [b']nogle, men ikke alle...... Kan vi så også trække en parallel imellem manglende interesse for foreningen og denne holdning der virker så udtalt....??? Igen....Når i ikke har opnået målbare resultater endnu, så skal metoden revurderes. Det virker som om at nogle trækker i én retning og andre i en anden....Alene det at Ulmus( Judith) kan udtale sig sådan om andre, så siger det vel mere end 1000 ord..... Martin......Jeg ønsker jer al held med jeres forehavende fremover. Dog burde i nok satse på aktive folk med drive, fremfor forkælede førtidspensionister der lever som skrivebordsaktivister med hang til Elmetræer i deres fritid....:rolleye:
Eftersom du henviser til ELMetræer, kan det jo kun være mig, du mener. Men til din orientering, er jeg hverken forkælet, førtidspensionist eller skrivebordsaktivist. Jeg har fuldtidsarbejde i København, pendler med toget hver dag, har ingen til at forkæle mig, og gør faktisk en indsats i foreningen - i modsætning til dig, der kun kan brokke dig og beklage dig over, at ingen gør nok. Det er jo også det letteste. Jeg vil hilse alle velkommen til at gøre en indsats i foreningen, hvis de møder op med det formål rent faktisk at gøre noget for foreningen, istedet for kun at være negative og brokke sig. Vi har brug for alle de hoveder, der vil lægge nogle timers arbejde for sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Biz: ang. tiden så mente vi at det måtte være det bedste tidspunkt eftersom de fleste (ikke alle) har fri et sted mellem 15 og 17 så derfor håber vi at det passer størstedelen af folk.
Jeg anfægter heller ikke på nogen måde jeres valg af tidspunkt ;) Men jeg er på arbejde netop der.. så det passer af H. til :) ps. Jeg syntes faktisk at SuperBuddha kommer med nogle ret gode pointer i denne tråd, hvad jeg ikke helt forstår er de emotionelle reaktioner i forhold til disse.. Det er som om at alt hvad der kommer fra Buddhas side bliver taget som personlige angreb i situationer hvor det helt tydeligt (for mig, i hvertfald;)) ikke er Buddhas mening at angribe nogen, i starten! En legitim deltagelse i debatten.. Ok, stilen er "anderledes" men hvem kan frasige nogen retten til at debattere p.g.a. af vedkommendes personlige stil? :rose:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil hilse alle velkommen til at gøre en indsats i foreningen' date= hvis de møder op med det formål rent faktisk at gøre noget for foreningen, istedet for kun at være negative og brokke sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Efter at have spildt de sidste 5 minutter på at læse denne tråd, bliver jeg lige nødt til at komme med en kommentar.... Jeg ved ikke hvem i er allesammen, og hvad i hedder allesammen, men til dem der gør en aktiv indsats i Øresundsforeningen, ved at ofre tid og kræfter for alles bedste uden at få noget for det, og så endda ovenikøbet skulle stå model til alskens brok fra folk som mener at kunne gøre alting bedre (men som bare ikke gør det).... Tak ! Tak for indsatsen, det er super og den er værdsat af mange mennesker er jeg helt sikker på, mig selv inklusiv naturligvis. Selv om vi der værdsætter jeres arbejde ikke er ligeså højrøstede som kritikerne, ja så er vi der altså også. Fortsæt det gode arbejde :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er evigt enig:th2:

Efter at have spildt de sidste 5 minutter på at læse denne tråd, bliver jeg lige nødt til at komme med en kommentar.... Jeg ved ikke hvem i er allesammen, og hvad i hedder allesammen, men til dem der gør en aktiv indsats i Øresundsforeningen, ved at ofre tid og kræfter for alles bedste uden at få noget for det, og så endda ovenikøbet skulle stå model til alskens brok fra folk som mener at kunne gøre alting bedre (men som bare ikke gør det).... Tak ! Tak for indsatsen, det er super og den er værdsat af mange mennesker er jeg helt sikker på, mig selv inklusiv naturligvis. Selv om vi der værdsætter jeres arbejde ikke er ligeså højrøstede som kritikerne, ja så er vi der altså også. Fortsæt det gode arbejde :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg anfægter heller ikke på nogen måde jeres valg af tidspunkt ;) Men jeg er på arbejde netop der.. så det passer af H. til :) ..... angribe nogen, i starten! En legitim deltagelse i debatten.. Ok, stilen er "anderledes" men hvem kan frasige nogen retten til at debattere p.g.a. af vedkommendes personlige stil? :rose:
Jeg er faktisk helt enig i hvad du skriver superBuddha.. Han har nogle gode pointer, såsom at kontakte statoil, at vi skal skabe noget mere røre end altid at tro på de embedsmænd som ikke kan gøre en skid.. Så jo, du har helt ret, han har faktisk en masse guldkorn, uden tvivl.. Problemet er måden han serverer dem på og at han ofte gør det, uden selv at vise initiativ eller interesse i at gøre en ændring.. Ja jeg tog det personligt denne gang.. Det plejer jeg ellers ikke.. Men han er jo ikke den eneste der brokker sig og ikke gør noget.. Til sidst flyder bægeret sgu over.. og det gjorde det der.. desværre.. Buddha: Sorry at jeg kaldte dig en "jubelnar" måske ikke det mest flatterende.. men man bliver træt af at høre på kritikere som ikke præsenterer deres kritik på en fornuftig måde og uden at skulle træde over tæerne på alle der tilfældigvis står på den samme vej. Meld dig nu til noget konstruktivt istedet for.. Alle andre: Jeg er ked af at det virker som om man ikke får nok "kredit" for det man gør.. for det gør man.. men der er jo desværre altid de "10" der ødelægger det for de andre 640... og nogen er bare bedre til at råbe højest.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt ok Martin...Point taken! :) Jeg melder mig hellere end gerne, men baseret på Ulmus' udmelding, tror du så ikke det er bedre at jeg bare sparker lidt idéer ind i ny og næ??? Baseret på min, lidet diplomatiske, facon????:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...