Jump to content
mangebørn

Fra Anderslöv til København samt pasningsmuligheder

Recommended Posts

Tænker du på offentlig transport eller vil du bare gerne have et godt råd til ruten? Der er en bus, den tager ruten ind til Malmø (hvor præsist aner jeg ikke) via 101. Det må tage lang tid, så kan du vel fange et tog derfra. Ellers kan du måske være heldig at finde en bus op til Svedala eller sådan noget, men tror nu mest på den fantistiske løsning at tage turen i bil. Og så synes jeg stadig det er langt fra motorvejen. Dagis, forskoler og skole, det tror jeg nok der er, det er en rimeligt stor lille by. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest hasemann
Hej, Jeg kigger på hus i Anderslöv. Er der nogen som ved hvordan forbindelsesmulighederne er til København og evt. hvordan børnepasningsmulighederne er i området (børnehave). Mvh. René
Har du fundet hus i Anderslöv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Pasningsmuligheder Anderslöv er også stedet for børnefamilierne, og derfor har kommunen besluttet at pasningsmulighederne bliver yderligere udbygget i 2009, da vi bliver flere og flere børnefamilier i byen og omegn. Generelt kan man som dansker kun blive glædeligt overrasket over kvaliteten af medarbejdere, engagement og faciliteter :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...