Jump to content
Martin_M

En lille observation

Recommended Posts

Sunddebat har 2439 medlemmer Oresundsborger har 697 medlemmer Altså er ca. 35% af sunddebetørerne medlem af Oresundsborger. Kan vi ikke gøre noget for at ændre dette billede, så Oresundsborger kan få nogle flere medlemmer? Medlemsskabet i 2008 er endda gratis... Se mere på Oresundsborger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Sunddebat har 2439 medlemmer Oresundsborger har 697 medlemmer Altså er ca. 35% af sunddebetørerne medlem af Oresundsborger. Kan vi ikke gøre noget for at ændre dette billede, så Oresundsborger kan få nogle flere medlemmer? Medlemsskabet i 2008 er endda gratis... Se mere på Oresundsborger
35% (af de 2439 medlemmer) svarer nok nogenlunde også til antal "aktive medlemmer/profiler" på øresundsdebatten. Rigtig mange profiler er total inaktive, og andre har ikke været logget ind i 5+ måneder. Så tror ikke du skal forvente det store boom :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

For det meste er antallet af gæster på siden fire gange så stort som antallet af indloggede registrerede brugere. Ergo er der flere end man umiddelbart tror, som bruger vores lille community, men gør det passivt. Måske Steen kunne komme op med noget statistik på besøgende dag/uge/måned, for hhv. registrerede og gæster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Ej medlem...

Måske Steen kunne komme op med noget statistik på besøgende dag/uge/måned, for hhv. registrerede og gæster?
Nice :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
......Ej heller virker det som om der hentes konkrete resultater ved arbejdet...... Eller tager jeg fejl????
Synes nu Oresundsborger har fået svar på en del i løbet af den seneste tid. Plys haft en hel del plads i medierne. At det så virker som om der er politisk modvilje til at lytte/gøre noget, det er jo så en helt anden ting. Det skal siges, at jeg også er medlem af foreningen, men jeg må flovt sige, at jeg ikke deltager aktivt. ---------- Det kunne være interessant, hvis vi kunne få noget statistik på brug af sunddebat....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne da være superrart med information og evt en strategi????

Synes nu Oresundsborger har fået svar på en del i løbet af den seneste tid. Plys haft en hel del plads i medierne. At det så virker som om der er politisk modvilje til at lytte/gøre noget, det er jo så en helt anden ting. Det skal siges, at jeg også er medlem af foreningen, men jeg må flovt sige, at jeg ikke deltager aktivt. ---------- Det kunne være interessant, hvis vi kunne få noget statistik på brug af sunddebat....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er medlem..... Men jeg modtager ikke informationer om noget som helst.....Ej heller virker det som om der hentes konkrete resultater ved arbejdet...... Eller tager jeg fejl????
Ser du nogensinde på www.oresundsborger.com? for så ville du se, at vi har opnået flere ting, men måske er det mere væsentligt for os togpendlere. :) Siden januar i år har vi 10 minutters togdrift fra 7-8 og 16-17. Det betyder, at mange af os nu kan sidde ned i toget. Det er bestemt noget, vi sætter pris på. Der bliver iøvrigt sendt nyhedsbreve hver 3./4. uge, så hvis du ikke får dem pr. mail, er du måske ikke registreret korrekt. Prøv at meld dig til igen med korrekt adresse. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ser du nogensinde på www.oresundsborger.com? for så ville du se, at vi har opnået flere ting, men måske er det mere væsentligt for os togpendlere. :) Siden januar i år har vi 10 minutters togdrift fra 7-8 og 16-17. Det betyder, at mange af os nu kan sidde ned i toget. Det er bestemt noget, vi sætter pris på.
Ja der er kommet en total elendig løsning hvor der er 10 mins togdrift... FRA SVÅGERTORP! :th2::rolleye::rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Der bliver iøvrigt sendt nyhedsbreve hver 3./4. uge' date=' så hvis du ikke får dem pr. mail, er du måske ikke registreret korrekt. Prøv at meld dig til igen med korrekt adresse. ;)[/quote']Ja, det har jeg så gjort jeg ved ikke hvor mange gange, men det er aldrig lykkedes mig at få et nyhedsbrev. Tror altså det er jeres system der ikke fungerer:tongue2: P.S. Dette er ikke en klage, men man kan blive lidt trät af at altid få at vide at man får nyhedsbrev og ellers ikke har tilmeldt korrekt adresse:sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja der er kommet en total elendig løsning hvor der er 10 mins togdrift... FRA SVÅGERTORP! :th2::rolleye::rolleye:
Ja, netop - så nu er det ikke kun dem fra Malmö Central, der har chancen for en siddeplads. Normalt er togene jo fyldt til randen allerede når de ankommer til Svågertorp.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Sunddebat har 2439 medlemmer Oresundsborger har 697 medlemmer Altså er ca. 35% af sunddebetørerne medlem af Oresundsborger.
Det er måske lidt meget at antage at samtlige medlemmer af Oresundsborger også er medlemmer af Øresunsddebatten. Men, hvis du var dansk politiker, ville den slags procent regning jo være helt iorden ;) Hvem kan huske hvilken politiker der virkelig fik trådt i spinaten med procentregning for nogle år siden? Min hukommelse vil simplelthen ikke grave det frem. :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...