Jump to content
Nenad

Amager strandvej (eller hvad den nu hedder)

Recommended Posts

Hejsa Sikke mange svenske biler der i morges blev stoppet ved afkørelsen af motorvejen når man svinger af ved lufthavnen. De drejede alle til højere i stedet for først rundt om rundkørslen. Mvh Nenad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hejsa Sikke mange svenske biler der i morges blev stoppet ved afkørelsen af motorvejen når man svinger af ved lufthavnen. De drejede alle til højere i stedet for først rundt om rundkørslen.
Ja, det er helt ufatteligt, at myndighederne ikke kan finde ud af at ændre vejinstallationer ift. trafikken :rolleye: Det kan tage op til 15 minutter at komme retmæssigt igennem det kryds :thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, det er helt ufatteligt, at myndighederne ikke kan finde ud af at ændre vejinstallationer ift. trafikken :rolleye:
Ja, ligesom på broen - der står en masse skilte med "110" og sågar "90" i tunnellen. Det kan de jo ændre til de faktiske forhold, nu de er i gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja, ligesom på broen - der står en masse skilte med "110" og sågar "90" i tunnellen. Det kan de jo ændre til de faktiske forhold, nu de er i gang :D
Har ulykkerne i den senere tid nok "ødelagt" muligheden for...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
mystisk dem så jeg da ikke - hvad tid var de der ?
Hejsa Jeg vil tro at det var ved 08:30 tiden eller der omkring. Det kan være at blondinen som jeg kikkede på ved hvad klokken var, det var ikke uret at jeg lige kikkede på.... Mvh Nenad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Sikke mange svenske biler der i morges blev stoppet ved afkørelsen af motorvejen når man svinger af ved lufthavnen. De drejede alle til højere i stedet for først rundt om rundkørslen.
Os der sparede CO2 og km ved at dreje til højre ved 8 tiden i morges -der var ingen strissere. Hvornår var du der? Det højresving-forbudt er intet andet end chikane... Hvad skulle det give andet end spildtid at sende folk igennem rundkørslen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det højresving-forbudt er intet andet end chikane... Hvad skulle det give andet end spildtid at sende folk igennem rundkørslen?
Adfærdsregulering er vist nærmere ordet, og samtidig svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hvad er det for en rundkørsel i snakker om? Den ved statoil/mcd? or what?
Første afkørsel efter tunnelen ender i et lyskryds, som er tåbeligt indrettet. Dels fungerer skiftene mellem grønt for de enkelte veje ikke normalt skiftemæssigt set (der er grøn 2 gange efter hinanden for den anden trafik, inden det bliver grønt for trafikken fra Sverige), og dels må man som bilist fra Sverige ikke dreje til højre i krydset. Man skal køre ned gennem rundkørslen ved Statoil og retur istedet. Idé'en er den, at man ønsker at begrænse trafikmængden på Amager Strandvej :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja havde spasseren dog bare kørt 250 km/t, så var han længe forbi ham der trak ud....Så var der ikke sket noget som helst. Hvad kan man lære af det??? Jo hurtigere du kører, jo kortere tid på vejen og desto mindre chance for uheld... :)

Har ulykkerne i den senere tid nok "ødelagt" muligheden for...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør du bare..... Der er gudskelov ytringsfrihed, så det rager mig en fjer.... Udover det, så kedede du dig nok, såfremt alle var enige i dine synspunkter. Vent du bare 10 år til..... Når de gamle debile røvhuller forsvinder i den offentlige debat, så den nye generation kan komme til.....;) Så er vi ikke så fartforskrækkede som visse er nu..... Så begynder man at fokusere på dygtigheden bag rattet i stedet og giver folk beføjelser efter deres kapacitet og ikke efter "jeg har ret" til et kørekort....

Kære Buddha! Det er en forkert tråd, hvor du afleverer dit sædvanlige indlæg - som er nedstemt her på sitet. Skulle måske lægge en bemærkning ind på tråden "pisser mig af"? Overvejer!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tak! Nu hjalp du mig lige med overvejelsen - og jeg vil snarest lægge et indlæg ind. Ytringsfrihed har vi - altså også du. "Debile røvhuller" mener jeg ikke at tilhøre - og vente 10 år giver dig ikke fornøjelsen af at slippe for bemærkninger fra en "gammel dansk", som p.t. er 63 år. Spørgsmålet er vel nærmere, om du "findes" om 10 år??? Tillykke med din selvforherligelse - og jeg lover at ignorere ALLE indlæg, som måtte komme fra taberen Brian!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem er det lige der forherliger sig selv???? Jeg anede ikke at du var 63 år .....Hvorfra skulle jeg vide det??? Du føler dig måske truffet???? Ignorér du mig bare...... :lol: Det kunne ikke være mig mere ligegyldigt.....

Nu hjalp du mig lige med overvejelsen - og jeg vil snarest lægge et indlæg ind. Ytringsfrihed har vi - altså også du. "Debile røvhuller" mener jeg ikke at tilhøre - og vente 10 år giver dig ikke fornøjelsen af at slippe for bemærkninger fra en "gammel dansk", som p.t. er 63 år. Spørgsmålet er vel nærmere, om du "findes" om 10 år??? Tillykke med din selvforherligelse - og jeg lover at ignorere ALLE indlæg, som måtte komme fra taberen Brian!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dels fungerer skiftene mellem grønt for de enkelte veje ikke normalt skiftemæssigt set (der er grøn 2 gange efter hinanden for den anden trafik' date=' inden det bliver grønt for trafikken fra Sverige), og dels må man som bilist fra Sverige ikke dreje til højre i krydset. :rolleye:[/quote'] For lige at runde den helt af, så når der langt om længe bliver grønt lys, så er der grønt lys i blot 5 sekunder!!! v98.gif simpelthen total diskrimination af folk der tager første afkørsel efter tunnelen i DK :thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
For lige at runde den helt af, så når der langt om længe bliver grønt lys, så er der grønt lys i blot 5 sekunder!!! v98.gif simpelthen total diskrimination af folk der tager første afkørsel efter tunnelen i DK :thumbdown
Kender man ikke een herinde, der kan gøre noget ift. kommunen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

De kører trafiktælling med kabler over vejen 3 steder, fordi amager strandvej bliver forsøgslukket snart. Så bliver man tvunget af bøjlevej og saltværksvej rundt om afspærringen. 2 lyskryds mere og en omvej. http://www.amagerbladet.dk/article/20080414/AMAGER01/704150092&SearchID=73320245502491 Så det er vigtigt, under forsøgslukningen, at blive ved med at tage den afkørsel fra motorvejen, og sikre trafikkaos især på kastrup- og backersvej :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Borgmesteren.. Det rygtes faktisk, at grunden til at krydset er så usmart indrettet netop som Mogens siger, er at begrænse trafikken på Amager Strandvej. Hvorfor? Fordi Tårnbys borgmester bor der og føler sig generet af al den trafik. Det er også derfor, at Kommunen ønsker at lukke en del af vejen. Jeg er lidt af en rygtespreder nu, og jeg ved ikke om rygtet har hold i sandheden. Normalt overtræder jeg ikke færdselsloven, men jeg må indrømme, at dén der er så langt ude, at jeg har meget svært ved at respektere den. :fight:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Han bor her: http://www.krak.dk/Person/Kort.aspx?Who=zimino&Area=&PersonId=1141953&BackLink=V2hvPXppbWlubyZXaG9Pbmx5U2VhcmNoPWZhbHNlJkV4dGVuZFNlYXJjaD1mYWxzZQ==

Det rygtes faktisk, at grunden til at krydset er så usmart indrettet netop som Mogens siger, er at begrænse trafikken på Amager Strandvej. Hvorfor? Fordi Tårnbys borgmester bor der og føler sig generet af al den trafik. Det er også derfor, at Kommunen ønsker at lukke en del af vejen. Jeg er lidt af en rygtespreder nu, og jeg ved ikke om rygtet har hold i sandheden. Normalt overtræder jeg ikke færdselsloven, men jeg må indrømme, at dén der er så langt ude, at jeg har meget svært ved at respektere den. :fight:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De kører trafiktælling med kabler over vejen 3 steder, fordi amager strandvej bliver forsøgslukket snart. Så bliver man tvunget af bøjlevej og saltværksvej rundt om afspærringen. 2 lyskryds mere og en omvej. http://www.amagerbladet.dk/article/20080414/AMAGER01/704150092&SearchID=73320245502491 Så det er vigtigt, under forsøgslukningen, at blive ved med at tage den afkørsel fra motorvejen, og sikre trafikkaos især på kastrup- og backersvej :th2:
Også her før forsøgslukningen - kør gerne et par gange hen over tællerne hver gang du passerer :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...