Jump to content
MC Manden

Spørgeskema 12/6-08

Recommended Posts

Jeg har lige modtaget et spørgeskema fra foreningen og da jeg ikke har specielt travlt på jobbet, så ville jeg da lige udfylde dette. Men... det starter egentlig meget godt men jeg står altså af når spørgsmålene bliver så ledende at enhver kan gætte resultatet af denne "undersøgelse". Hvad vil man opnå med denne undsøgelse ? At få bekræftet at foreningen regnestykke på 50kr per overfart er den eneste sandhed, eller vil man virkelig finde ud af hvilke udfordringer der er i at flytte til Öresundsregionen ? Jeg afbrød mit svarskema da jeg ikke bryder mig om at blive manipuleret til at ha' en bestemt holdning. PS. Naturligvis mener jeg priserne på broen er for høje.... PPS. Endnu en gang kan man se at der ikke tages højde for at der findes personer som ikke pendler i bil. Selv ikke foreningen tager dem med i deres betragtninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
+snip+ Men... det starter egentlig meget godt men jeg står altså af når spørgsmålene bliver så ledende at enhver kan gætte resultatet af denne "undersøgelse". Hvad vil man opnå med denne undsøgelse ? At få bekræftet at foreningen regnestykke på 50kr per overfart er den eneste sandhed, eller vil man virkelig finde ud af hvilke udfordringer der er i at flytte til Öresundsregionen ? Jeg afbrød mit svarskema da jeg ikke bryder mig om at blive manipuleret til at ha' en bestemt holdning. +snip+
Jeg er uenig. Jeg mener ikke er spørgsmålene er ledende overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er uenig. Jeg mener ikke er spørgsmålene er ledende overhovedet.
Jeg forstår godt MC Mandens synspunkter, men det er ikke noget der gør mig så harm at jeg ikke ville svare på spørgeskemaet. Dog synes jeg også at spørgsmål som: Hvor tilfreds er du med de senste to års udvikling i udgiften for at passere Øresund? og Hvis der fandtes en konkurrerende operatør af Øresundsbron med fast pris på 50 DKK pr. passage ville du så fravælge Øresundsbron til fordel for konkurrerende operatør? egentlig er komplet ligegyldige spørgsmål! Altså der er jo ikke en eneste pendler der er tilfreds med de seneste to års prisudvikling! Ej heller findes der en pendler der ville fortsætte med at betale det vi gør idag for at køre over broen, hvis der fandtes et billigere alternativ lige ved siden af! Ledende spørgsmål som disse, der bliver forelagt pendlerne, dem vil jeg mere betegne som en "underskriftindsamling", end deciderede spørgsmål man skal tage stilling til. Resultatet af sådanne spørgsmål kan ikke overraske, heller ikke "modparten" som det evt skal fremvises for på et tidspunkt. Det svarer jo lidt til at Jonni Hansen spørger folket i hans "forening", om de er tilfredse med indvandringen af perkere de sidste to år i Danmark, eller om det kunne gøres bedre ;) ...altså ikke for at sammenligne Øresundsborger med nazipartiet, så ro på folkens, det var bare et lignende eksempel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor tilfreds er du med de senste to års udvikling i udgiften for at passere Øresund? og Hvis der fandtes en konkurrerende operatør af Øresundsbron med fast pris på 50 DKK pr. passage ville du så fravælge Øresundsbron til fordel for konkurrerende operatør?
Det var lige præcis dér filmen knækkede. Altså, det er jo logik hvad der svares og derved syntes jeg faktisk at sådan en undersøgelse er totalt værdiløs. Jeg er nu ikke specielt "harm", men en undersøgelse hvor svaret er givet på forhånd.... Den er altså ikke meget værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det var lige præcis dér filmen knækkede. Altså, det er jo logik hvad der svares og derved syntes jeg faktisk at sådan en undersøgelse er totalt værdiløs. Jeg er nu ikke specielt "harm", men en undersøgelse hvor svaret er givet på forhånd.... Den er altså ikke meget værd.
Sorry drenge, men jeg er altså ikke enig med jer. Jo jeg er enig i at undersøgelsen er værdiløs, skabt for at få et bestemt resultat og at den helt og holdent er rettet mod bilister. Men jeg er ikke enig i at der kun kan være et svar til Hvor tilfreds er du med de senste to års udvikling i udgiften for at passere Øresund? Der skal nok være nogle få (meget få) bilpendlere hvis udgift er faldet i forbindelse med 16/34 ordningen, og der skal også nok være nogle togpendlere (som mig) der synes at priserne på månedskort er holdt forbavsende rolige, især set i forhold til prisudviklingen for den øvrige kollektive trafik i Danmark og Sverige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det svarer jo lidt til at Jonni Hansen spørger folket i hans "forening", om de er tilfredse med indvandringen af perkere de sidste to år i Danmark, eller om det kunne gøres bedre ;)
Jeg synes det er noget pjat at du begynder at sammenligne øresundsborger med nazister Toft, og desuden kredisere indvandringen i danmark, hvor du slet ikke bor :rolleyes:.. tsk tsk...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes det er noget pjat at du begynder at sammenligne øresundsborger med nazister Toft' date=' og desuden kredisere indvandringen i danmark, hvor du slet ikke bor :rolleyes:.. tsk tsk...;)[/quote']Kritisere juff...(eller de skal måske ha kredit for deres invandring);) og ska vi så ikke bare väre glade for at Johnny Hansen ikke udtaler sig om invandringen i SE:) Jeg vil også ha et spörgeskema!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kritisere juff...(eller de skal måske ha kredit for deres invandring);) og ska vi så ikke bare väre glade for at Johnny Hansen ikke udtaler sig om invandringen i SE:) Jeg vil også ha et spörgeskema!
Når du retter på Juff, så skal du også selv lære at stave til Jonni ;)
Jeg vil også ha et spörgeskema!
Kan du bruge den vi andre bruger: www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=13581 :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Når du retter på Juff' date=' så skal du også selv lære at stave til Jonni ;) [/quote']Ja ja, tänkte også jeg lige skulle tjekke, men det glemte jeg:laugh: Fuck det er et grimt navn (stavet på den måde) til en grim gut! Jow jow, men synes bare det kunne väre sjovt at få en mail (som der står) fra den forening man var medlem af -eller måske man blev smidt ud når man ikke betalte for 2008... (jeg VED godt det er gratis i år...):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hovsa :D....... Kredisere.... hehe... Dog har jeg ikke glemt at SanneJ skylder mig et styk medhold i en valgfri sag/tråd efter eget valg... Det gemmer vi lidt endnu... Det var noget med latinsk og bulbus penis Slægten :rolleyes: Citat SanneJ: "Men nu er det jo medicinske betegnelser og ikke biologiske, så derfor er det ganske givet rigtigt det du skriver så beklager min fejl, skal ikke forsöge rette dig mere (tror jeg...)" .................:fight: God weekend...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dog har jeg ikke glemt at SanneJ skylder mig et styk medhold i en valgfri sag/tråd efter eget valg... Det gemmer vi lidt endnu... Det var noget med latinsk og bulbus penis Slægten :rolleyes: God weekend...
Ah PIS! Var det også dig :laugh: Ja klart -fra nu af holder jeg altid med dig i hvilken som helst tråd:th2::o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...