Jump to content
m4gnus

Dansk personale i Nordea, Malmø?

Recommended Posts

Hey.. Læste på et tidspunkt noget med at de i en af afdelingerne i Malmø (Nordea) havde dansktalende personale - men nu kan jeg ikke lige huske hvor jeg hørte det fra? Er der nogen som kan be- eller afkræfte dette, og i fald det er rigtigt, give mig nummeret til denne afdeling? Har lige snakket med en svensker fra Nordea, og det var en meeeeeeeeeget lang samtale, som der ikke rigtigt kom noget ud af, da han mildest talt ingenting fattede af hvad jeg sagde. På forhånd tak. Mvh Magnus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Magnus, De er ret hemmelige - der er ikke noget direktenummer til afdelingen, og du kan heller ikke bare gå derind fra gaden. Det er korrekt at de har dansktalende personale, og du kan få fat på dem ved at ringe til Nordea SE: (+46) 77122 4488 og spørge efter Nordea Øresundsfilial i Malmö. /Jesper [EDIT] Hvis du ikke er kunde hos Nordea allerede, så hjælper det ikke noget at ringe til det nummer jeg gav dig. Det personale der besvarer det nummer vil ikke stille dig ned til kontoret på Hamngatan, uanset hvor meget du tigger og ber, såfremt du ikke i forvejen er kunde hos dem. Skriv gerne hvis du har større success end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en fyr der hedder Lars Iversen og så er der en kvunde der hedder Pia. Begge 2 er rigtig flinke. Du kan bare tage forbi deres kontor i Hamngatan 4 og spørge efter dem. Min kontaktperson dernede er Lars og jeg er yderst tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en fyr der hedder Lars Iversen og så er der en kvunde der hedder Pia. Begge 2 er rigtig flinke. Du kan bare tage forbi deres kontor i Hamngatan 4 og spørge efter dem. Min kontaktperson dernede er Lars og jeg er yderst tilfreds.
Lars Iversen kan jeg sige god for. Reel og flink fyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg har undervist nogle bankrådgivere fra Nordea i dansk. De kom bla. fra Limhamnskontoret, Kronprinsen og en enkelt fra den på gågaden i Malmö. Disse blev ikke flydende i dansk, men undervisningen drejede sig f.eks. om hvilke udfordringer der kan opstå når en dansker skal købe ejendom i Sverige. Du kan vel spørge dig frem på de pågældende kontorer... Ellers send mig en pm, så kan det være jeg kan være behjælpelig på anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Err der nogen som ved om det stadig findes.. vi overvejer nemlig at skifte bank. Hvis der er en der har en mail eller et nummer, som vil dele kan det være man kan slippe for en forgæves tur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...