Jump to content
Gustaf

Reparation af amerikansk bil i Malmö

Recommended Posts

Hej, Nogle der har gjort sig gode erfaringer med reparation af amerikanske biler i Malmö? Findes der et dedikeret US autoværksted i Malmö eller omegn ?
Som Credde siger,... HVad er det for noget ? Hvis det er noget gammelt noget/klassiker ala Corvette, Mustang el. lign.. Så findes der et ... Og, kan jeg huske hvad gaden eller firmaet hedder ? Jeg forsøger lige at finde noget kort.... Ellers, ring og snak med GeMo Bilar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej, Nogle der har gjort sig gode erfaringer med reparation af amerikanske biler i Malmö? Findes der et dedikeret US autoværksted i Malmö eller omegn ?
Hey Gustaf, Jeg har selv en amerikaner, Ford Mustang fra 1965, og har ikke selv fundet et fornuftigt sted som jeg vil betro min bil til. Jeg har selv måtte køre min til DK for at finde en mekaniker som jeg har tiltro til. Nu skriver du ikke om det er en vetaran eller en af nyere dato, men hvis du har en af ældre dato og finder et værksted som du kan anbefale hører jeg gerne nærmere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hey! Wow en masse svar rimelig hurtigt. Hvad med Pontiac / FOrd Mustang ? tager Mercedes Benz kontoret også Camaros ? Jeg har ikke en amerikaner endnu, men den jeg har i tankerne er en 2002 Pontiac Trans Am WS6 / Ellers bare en uden WS6. Det er så grunden til at jeg spørger om der findes et US autoværksted i Malmö eller omegn. Det er surt at skulle langpokkerivold for at få service / reparationer på bilen. Ellers kan det være jeg forfalder til en Mustang - godt nok ikke en fra 65, men en nyere af slagsen. Er vild med 2008 Bullit versionen, selvom 2001'eren også stadig er køn. Og ok, så må man tage til Danmark for at få den fikset, hvis det er det der skal til. Gustaf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...