Jump to content
Tomcat

Angående Tullverkets Fartbump

Recommended Posts

Guest Mogens
De har fjernet helle anlægget Mogens......Som pendlerne har bedt om...
Det var da en dejlig ting - så er der jo frit valg og ikke mindst væsentlig bedre tilgængelighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det var da en dejlig ting - så er der jo frit valg og ikke mindst væsentlig bedre tilgængelighed :)
Jeg synes nu den nye opsætning af kegler osv er direkte latterlig! :thumbdown Før var der to baner venstre om hellen til at køre ind til brobizzbanerne, nu er der med det nye keglelort kun én bane = pæn KØ dannelse for at komme i gennem nu. Jeg vurderer ud fra egen erfaring at ca. 1/3 af alle brobizz-biler nu kører højre om det nye kegleanlæg, simpelthen fordi man ikke gider snegle sig på én lang række hen til de fire båse - og jeg forstår sgu godt at mange flere folk nu er begyndt at køre højre om anlægget (som jeg altid har gjort). Dog er det nu blevet væsentlig farligere, da flere af dem der kører højre om, nu også bruger bane 2 og 3 - og ikke kun bane 4. Det varer garanteret ikke længe før vi ser de første biler køre ind i hinanden lige inden båsene :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes nu den nye opsætning af kegler osv er direkte latterlig! :thumbdown Før var der to baner venstre om hellen til at køre ind til brobizzbanerne, nu er der med det nye keglelort kun én bane = pæn KØ dannelse for at komme i gennem nu. Jeg vurderer ud fra egen erfaring at ca. 1/3 af alle brobizz-biler nu kører højre om det nye kegleanlæg, simpelthen fordi man ikke gider snegle sig på én lang række hen til de fire båse - og jeg forstår sgu godt at mange flere folk nu er begyndt at køre højre om anlægget (som jeg altid har gjort). Dog er det nu blevet væsentlig farligere, da flere af dem der kører højre om, nu også bruger bane 2 og 3 - og ikke kun bane 4. Det varer garanteret ikke længe før vi ser de første biler køre ind i hinanden lige inden båsene :rolleyes:
De fjerner jo nok keglerne så snart arbejdet med at få hellen revet op af vejen er færdig skal du se ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig engang Toft....... Kør lige hjem og hent hjernen................ Du glemte den på køkkenbordet. Det er nok fordi der skal være plads til at asfaltere vejen og lastbiler skal ind og ud af det markerede område...... :D Du farer op som en trold af en æske... :lol:

Jeg synes nu den nye opsætning af kegler osv er direkte latterlig! :thumbdown Før var der to baner venstre om hellen til at køre ind til brobizzbanerne, nu er der med det nye keglelort kun én bane = pæn KØ dannelse for at komme i gennem nu. Jeg vurderer ud fra egen erfaring at ca. 1/3 af alle brobizz-biler nu kører højre om det nye kegleanlæg, simpelthen fordi man ikke gider snegle sig på én lang række hen til de fire båse - og jeg forstår sgu godt at mange flere folk nu er begyndt at køre højre om anlægget (som jeg altid har gjort). Dog er det nu blevet væsentlig farligere, da flere af dem der kører højre om, nu også bruger bane 2 og 3 - og ikke kun bane 4. Det varer garanteret ikke længe før vi ser de første biler køre ind i hinanden lige inden båsene :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De fjerner jo nok keglerne så snart arbejdet med at få hellen revet op af vejen er færdig skal du se ;)
Ja det gør de sikkert. Det tager vel ca en dags arbejde at få fjernet det lort, så hvornår tror du de fjerner det? Jeg har ikke set nogle endnu der er i gang med at arbejde med at fjerne lortet, men det kommer jo nok når folk båtter ind i hinanden skal du se..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det gør de sikkert. Det tager vel ca en dags arbejde at få fjernet det lort, så hvornår tror du de fjerner det? Jeg har ikke set nogle endnu der er i gang med at arbejde med at fjerne lortet, men det kommer jo nok når folk båtter ind i hinanden skal du se..
Nu skal vi jo så huske på at vej-arbejdere sjældent rider samme dag som de sadler, så tålmodigt er en god egenskab når det kommer til den slags ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gad vide' date=' hvornår de første biler baldrer ind i hinanden når hele helle anlægget er fjernet, for så kommer zig-zaggerne jo rigtig i hopla...[/quote'] Godt jeg har en af de største biler der tøffer over broen - så skal jeg ikke frygte at komme til skade ved den slags ballade :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fandme en deal...... Vi skal lige ud at skaffe fendere....:D Så er jeg endnu bedre polstret med den farefulde færd over broen..... Med alle de sindssyge kamikaze piloter og deres med sammensvorne kørende skribenter......:lol:

Jeg gad godt se Starletten komme med fendere på alle sider som en anden lystjolle :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er fandme en deal...... Vi skal lige ud at skaffe fendere....:D Så er jeg endnu bedre polstret med den farefulde færd over broen..... Med alle de sindssyge kamikaze piloter og deres med sammensvorne kørende skribenter......:lol:
Og omvendt kørende motor-cyklister :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Dem frygter jeg ikke så meget.....Palle har jo fået job i Sverige. Han kører vel ikke over broen for sjov...:D Selvom det kunne ligne ham...... Bare for at udføre sine cirkusstunts på sin MC. Har ellers lige snakket med det cirkus der er i Gessie PT, men de har hvad de skal bruge af stuntmen.......:lol:

Og omvendt kørende motor-cyklister :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det er fandme en deal...... Vi skal lige ud at skaffe fendere....:D Så er jeg endnu bedre polstret med den farefulde færd over broen..... Med alle de sindssyge kamikaze piloter og deres med sammensvorne kørende skribenter......:lol:
skum og glasfiber er vejen frem..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Gys...

Nu skal vi jo så huske på at vej-arbejdere sjældent rider samme dag som de sadler, så tålmodigt er en god egenskab når det kommer til den slags ;)
Hold da kæft hvor I øffer der-ud-af. Arbejdet med fjernelse af barrieren blev sikkert udført udenfor pendlertiden :) Det er sgu næsten som at høre kritikken af jernbanearbejdere, der synes altid at hænge på skovlen - når man ser dem fra toget :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...