Jump to content
Tomcat

Angående Tullverkets Fartbump

Recommended Posts

Typiske danske kommentarer Hvis det ikke er sjovt for din 3 mdr. gamle baby, så sæt dog farten ned som der jo er formålet med de gule sataner. De ligger der jo nok for samme foremål. Hvis man ser på hvor hurtigt der køres gennem anlægget ( inkl. mig selv ) :scared:forstår jeg egenligt godt at de er der. Og tag det bare roligt.. Det er ikke de eneste bump dit barn får her i livet. Så tør øjenene og sæt farten ned.:cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

det er ligemeget hvor hurtigt man kører igennem når man kører 1 km/t over (dvs. meget meget langsomt) så klager ens gravide kone over rystelser i maven jeg forstår godt den med babyen hvis den lille sover man skulle lave en aktion hvor 10 biler stoppede op foran bump og blev indtil nogen (bro-personale) eller toldere havde fjernet dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kl. 15.40 i dag. Ingen toldere så langt øjet rakte, men "de gule" hilste os alle velkommen. :sick: På med havariblinket, ud af bilen og væk med den gule fanden. :th2: En kundeservicearbejder var på vej hen til mig, fordi han vel troede, jeg havde problemer af en eller anden art (hvilket jeg vel egentligt også havde :) ), men da han så, hvad det handlede om, vendte han om igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kl. 15.40 i dag. Ingen toldere så langt øjet rakte' date=' men "de gule" hilste os alle velkommen. :sick: På med havariblinket, ud af bilen og væk med den gule fanden. :th2: En kundeservicearbejder var på vej hen til mig, fordi han vel troede, jeg havde problemer af en eller anden art (hvilket jeg vel egentligt også havde :) ), men da han så, hvad det handlede om, vendte han om igen.[/quote'] Frederik, så takker jeg dig, for jeg kom gennem den eneste bane uden den gule satan. For uanset hvor langsomt jeg triller, så bliver jeg alligevel ked af at bumpe min lille baby. Ja, giv mig bare en tudekiks eller noget, dem der har den holdning har nok ingen baby i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der var bump for alle pengene igen her til aften da jeg kørte igennem kl. 17.30 ca - men der stod også EEEEN heeeeel tolder og hyggede sig i regnen. Er glad for min flyder bil ikke bemærker de bump ret meget - men altså....de er sq lidt nasty alligevel. Og så tydelige er de heller ikke at se på vejbanen i småregn mv......nu er jeg så doven, så kører kun 30 km/t igennem anlægget, så jeg slipper for at bremse op, for at min brobizz kan læses - så så den i god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hans overlevelses instinkt fejler altså ikke noget ;-)
hehe sport4.gif
Frederik' date=' så takker jeg dig, for jeg kom gennem den eneste bane uden den gule satan. For uanset hvor langsomt jeg triller, så bliver jeg alligevel ked af at bumpe min lille baby.[/quote'] Altid til tjeneste. :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
kører kun 30 km/t igennem anlægget' date=' så jeg slipper for at bremse op, for at min brobizz kan læses - så så den i god tid.[/quote'] Kører heller ikke meget mere end 30 km/t gennem "slusen", men man skal jo helt ned i 1 km/t, når det gule bump kommer. Selv i vores "bløde" Rover 620 sedan stopper vi helt op, når bumpet skal forceres - ellers føles det sgu som om, man voldtager bilen. Kan kun forestille mig at køre med mere end 10 km/t over bumpet i en bouncy SUV med en dækprofil på over 80.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Kører heller ikke meget mere end 30 km/t gennem "slusen"' date=' men man skal jo helt ned i 1 km/t, når det gule bump kommer. Selv i vores "bløde" Rover 620 sedan stopper vi [u']helt op, når bumpet skal forceres - ellers føles det sgu som om, man voldtager bilen. Kan kun forestille mig at køre med mere end 10 km/t over bumpet i en bouncy SUV med en dækprofil på over 80.
Ja det er helt vildt i min X5'er føles det også som verdens dybeste huller og jeg har kun 19" på..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

er det nogen herinde fra der har stjålet et bump og lagt det i andlæget retning mod dk. det ligger ude i siden godt inde i buskene. hvis det er buddha´s kasten med bump der årsag ja så skær ned på rugbrødet batmand;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blev sur....Beklager.....:)

er det nogen herinde fra der har stjålet et bump og lagt det i andlæget retning mod dk. det ligger ude i siden godt inde i buskene. hvis det er buddha´s kasten med bump der årsag ja så skær ned på rugbrødet batmand;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
:th2: "Jan Hedlund på Tullverket känner till upprördheten bland bilisterna. Han förklarar att situationen till exempel kan uppstå om tulltjänstemännen stoppar en bil som är full av narkotika. Då måste de övervaka den och hinner kanske inte flytta undan farthindren först." Fair nok, men den største synder er utvivlsomt dovenskab. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

om tulltjänstemännen stoppar en bil som är full av narkotika. Då måste de övervaka den och hinner kanske inte flytta undan farthindren först." Det må jo så betyde at de stopper sådan en hver eneste dag i myldretiden... hmmm....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Igår kl 16.10 var der comeback til den gamle variant: Tolderne står ved betalingsanlægget og hilser på folk, men INGEN gule bump var lagt ud :th2: Aaaah det var dejligt :)
Ja, nu kan man så brokke sig over de ændrede tilkørselsforhold, hvor kegleopsætningen er helt hen i vejret :rolleye: (hvis de skal symbolisere en kommende ændring?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...