Jump to content
ulmus

Borgermødet igen igen!!

Recommended Posts

Hej alle sammen! Da vi er en forening uden medlemskontingent -besluttet på generalforsamlingen i januar 2008- kniber det gevaldigt med penge til de udgifter, vi har i forbindelse med borgermødet. Da vi samtidig har fået produceret og uddelt streamers ud, omdelt en del flyers -både om survey og borgermødet, ser det ud til, at det, på nuværende tidspunkt, er nødvendigt, at vi bestyrelsesmedlemmer selv må spytte i bøssen. :sad: Det finde vi ikke er helt rimeligt, i og med, at vi lægger en masse tid på at forbedre forholdene for os alle sammen, OGSÅ JER!!! Frivillige bidrag - store som små- modtages derfor med stor taknemmelighed, så husk at medtage kontanter på onsdag kl. 19:00, når I selvfølgelig møder op. Skulle I, mod al forventning, ikke "få tid" til at møde personligt, kan bidrag sagtens indbetales på vores bankkonto - se på hjemmesiden www.oresundsborger.com, hvordan.:th2: HUSK: det er vores allesammens sag, vi arbejder for.!!![/COLOR]:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Parkering Hejsa! Selvfølgtligt kommer jeg, og jeg skal nok tage kontanter med :D Men det jeg virkeligt gerne vil vide er, luftkastellet :confused: Er der god parkering eller skal jeg regne lidt ekstra transport tid til, så jeg kan finde en p-plads? Og så giver jeg forøvrigt gerne et lift til andre fra Skurup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Men det jeg virkeligt gerne vil vide er' date=' luftkastellet :confused: Er der god parkering eller skal jeg regne lidt ekstra transport tid til, så jeg kan finde en p-plads? [/quote'] Der skal komme en hel del før der ikke er plads derude. Så tag du roligt bilen men kom gerne i god tid og nyd udsigten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...