Jump to content
Sign in to follow this  
ulmus

Borgermødet igen igen!!

Recommended Posts

Hej alle sammen! Da vi er en forening uden medlemskontingent -besluttet på generalforsamlingen i januar 2008- kniber det gevaldigt med penge til de udgifter, vi har i forbindelse med borgermødet. Da vi samtidig har fået produceret og uddelt streamers ud, omdelt en del flyers -både om survey og borgermødet, ser det ud til, at det, på nuværende tidspunkt, er nødvendigt, at vi bestyrelsesmedlemmer selv må spytte i bøssen. :sad: Det finde vi ikke er helt rimeligt, i og med, at vi lægger en masse tid på at forbedre forholdene for os alle sammen, OGSÅ JER!!! Frivillige bidrag - store som små- modtages derfor med stor taknemmelighed, så husk at medtage kontanter på onsdag kl. 19:00, når I selvfølgelig møder op. Skulle I, mod al forventning, ikke "få tid" til at møde personligt, kan bidrag sagtens indbetales på vores bankkonto - se på hjemmesiden www.oresundsborger.com, hvordan.:th2: HUSK: det er vores allesammens sag, vi arbejder for.!!![/COLOR]:)

Parkering Hejsa! Selvfølgtligt kommer jeg, og jeg skal nok tage kontanter med :D Men det jeg virkeligt gerne vil vide er, luftkastellet :confused: Er der god parkering eller skal jeg regne lidt ekstra transport tid til, så jeg kan finde en p-plads? Og så giver jeg forøvrigt gerne et lift til andre fra Skurup.

Men det jeg virkeligt gerne vil vide er' date=' luftkastellet :confused: Er der god parkering eller skal jeg regne lidt ekstra transport tid til, så jeg kan finde en p-plads? [/quote'] Der skal komme en hel del før der ikke er plads derude. Så tag du roligt bilen men kom gerne i god tid og nyd udsigten :D