Jump to content
Jaxesvinet

Svedala til Kastrup/ørestad/Avedøre

Recommended Posts

Er du helt væk eller hva'???? Tror du skal holde op med at drikke af natpotten. Der er intet som helst bossy i mit indlæg. Ren og skær hjælp til nogen der gerne vil samkøre. Tåbe............................:mad:
Jeg er med på hjælpen i dit indlæg, det var bare formuleret som en kommando frem for en opfordring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

samkørelse mellem malmø og Ballerup Hej jeg køre hverdag mellem malmø (almhåg/almvik) og Ballerup kl 730-830 kørt igen fra ballerup kl 1645-1700. nogen som er interesseret i overnævnte, så skriv til mig. prisen kan vi diskutiere hvis det bliver aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg arbejder i Søborg, kører dagligt fra Malmö mellem kl. 5-7 (mødetid 6, 7 eller 8 skiftende), retur igen 15 eller 16 ... Nogen interesserede?
Ja det har interesse hvis du stadig har plads i bilen. Jeg skal mode dagligt ved kgs nytorv kl 8 og fri kl 16. Kunne det evt. passe ind. Send mig gerne en PM. SIGNE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kører dagligt til Avedøre og skal møde 8 og har fleksible tider men for det meste 8-16' date=' og dette kan jeg indrette. Er der nogen der har lyst til at køre med kan vi arrangere opsamling fra centrum eller andet. Jeg bor selv ved Pildammsparken.[/quote'] HJeg arbejder selv på Avedøre fra den 05 januar, og kunde godt tænke mig nogen samkørsel. 8-16 for mig med. Send et PM! PS bor vid Mobilia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...