Jump to content
plup

Debatmøde i Folketinget d. 25. om stemmeret til danskere i Sverige.

Recommended Posts

Som overskriften lyder, inviterer Foreningen Norden og Nordisk Ministerråd til åben konference torsdag d. 25. september kl. 13-16 i Folketinget. Af deltagere kan nævnes: Jens Peter Christensen, Velfærdsministeriet Ole Stavad og Ole Norrback, Nordisk Ministerråds Grænsehindringsforum Elisabeth Arnold, tidligere Folketingsmedlem (RV) Frode Sørensen, Foreningen Norden Gad vide hvor Øresundsborger er henne? :rolleyes: Nå, men læs selv mere her: http://www.norden.org/webb/news/news.asp?id=8008〈=2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er der da vist ikke tid til... ;)

Øresundsborger kommer sig lidt over de store forberedelser til arrangement vi havde her i starten af måneden, så derfor har der ikke været nogle opdateringer på hjemmesiden. Kaldes vist et pusterum :D \Tom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det er der da vist ikke tid til... ;)
nej.. hvilket minder mig om .. hvordan går det med den tråd med aktionerne mod broen???? jeg troede du ville ud og gøre noget aktivt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal vælge tidspunktet med omhu.... Og du står IKKE først på maillisten.....:)

nej.. hvilket minder mig om .. hvordan går det med den tråd med aktionerne mod broen???? jeg troede du ville ud og gøre noget aktivt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Man skal vælge tidspunktet med omhu.... Og du står IKKE først på maillisten.....:)
nej nej men jeg er nu heller ikke særlig aktiv hverken på den politiske eller aktivistiske front, men nu tænkte jeg jo bare at du er jo så god med forslag og hvad man skal gøre og at man så kunne forvente noget aktivt fra din side??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja da......

nej nej men jeg er nu heller ikke særlig aktiv hverken på den politiske eller aktivistiske front' date=' men nu tænkte jeg jo bare at du er jo så god med forslag og hvad man skal gøre og at man så kunne forvente noget aktiv fra din side??[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...