Jump to content
Gio

Spotify - alverdens musik online

Recommended Posts

Jeg har brugt http://www.spotify.com i et stykke tid (som free user), og er ganske glad for servicen. Der er musik en masse i fin kvalitet - og det går hurtigt! Som free user får man en reklame smidt ind imellem musiknumrene i ny og næ. Min oplevelse er cirka i mellem hvert 8-10 nummer. Og det er i mellem numrene - ikke imens musikken spiller :th2: Spotify tilføjer løbende tonsvis af musik til deres bibliotek - så hvad der ikke er der nu, er der en god chance for dukker op senere. Spotify is a new way to enjoy music. Simply download and install, before you know it you’ll be singing along to the genre, artist or song of your choice. With Spotify you are never far away from the song you want. There are no restrictions in terms of what you can listen to or when. Forget about the hassle of waiting for files to download and fill up your hard drive before you get round to organising them. Spotify is instant, fun and simple. Because music is social, Spotify allows you to share songs and playlists with friends, and even work together on collaborative playlists, Friday afternoon in the office might never be the same again! We’re music lovers like everyone else. We want to connect millions of people with their favorite songs by creating a product that people love to use. We respect creativity and believe in fairly compensating artists for their work. We’ve cleared the rights to use the music you’ll listen to in Spotify. Som en lille kuriositet, så har en kammerat til en kammerat udviklet en lille AiR-applikation, SpotifyDJ, som kan broadcaste din playliste, efterhånden som du genererer den - og dermed kan andre lytte med på denne. En ganske god mulighed for at høre noget man ikke normalt smider i spillen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
invite please...
*ahh*...bummer! Det er jo selvfølgelig kun Premium Users der har invites at give ud af. Min fejl - jeg var logget ind, da jeg tjekkede forsiden sidst - så jeg kunne jo sagtens hente applikationen. Kan godt se nu, efter at være logget ud, at man skal inviteres for at komme ind som Free og Day Pass. Kunder hos Bredbandsbolaget kan dog komme med gratis via dette link. Nå men...nu er i da opmærksomme på applikationen - og så snart den går ud af beta, så er det bare at hoppe på. :o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
*ahh*...bummer! Det er jo selvfølgelig kun Premium Users der har invites at give ud af. Min fejl - jeg var logget ind, da jeg tjekkede forsiden sidst - så jeg kunne jo sagtens hente applikationen. Kan godt se nu, efter at være logget ud, at man skal inviteres for at komme ind som Free og Day Pass. Kunder hos Bredbandsbolaget kan dog komme med gratis via dette link. Nå men...nu er i da opmærksomme på applikationen - og så snart den går ud af beta, så er det bare at hoppe på. :o:D
Eller ... når du bliver premium ...så sender du en invite :fight:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gio Jeg er så heldig, at jeg er blevet inviteret til denne eksklusive tjeneste, MEN jeg kan ikke komme videre.... "Spotify free is not available in your country" min ip adr. går ikke igennem! har du et bud på, hvordan jeg kommer med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Gio Jeg er så heldig, at jeg er blevet inviteret til denne eksklusive tjeneste, MEN jeg kan ikke komme videre.... "Spotify free is not available in your country" min ip adr. går ikke igennem! har du et bud på, hvordan jeg kommer med?
Hvis du sidder på en dansk ip, så vil programmet ikke installeres. Prøv fra en svensk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det var ärgeligt' date=' men så må jeg bare be`ham om at sende linket til en med svensk ip. Tak for din hjälp hidtil.[/quote']Kender du ikke nogen du kan låne en midlertidig internetforbindelse af, som sidder på en svensk ip? Mener at have hørt, at det kun er ved sign-up og installation der tjekkes. Har dog ikke selv fået testet Spotify imens jeg har været i DK. Men det skal jeg nok lige huske at få gjort. Det er arbejdsdag igen imorgen - og lidt skal dagen jo gå med :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

svensk proxy Er det ikke bare at finde en svensk proxy server, så kan man lige oprette en konto, og herefter kan man bruge sin egen IP? Gio, jeg havde hørt om det, men havde endnu ikke prøvet det. Tilfældigvis har jeg bredbandsbolaget, og skulle så lige prøve.... Allerede nu er jeg upgradet til premium, og i fuld gang med at skabe min NAS's indhold på Spotify. Det er en fantastisk service, og uden tvivl fremtiden for musik.... Dog er der visse ting der ikke kan findes, men det er nok på grund af at der er nogen pladeselskaber som endnu ikke er tilmeldt. Tak for tippet :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Hvordan gör jeg det i praksis?:rolleye:

Er det ikke bare at finde en svensk proxy server, så kan man lige oprette en konto, og herefter kan man bruge sin egen IP? Gio, jeg havde hørt om det, men havde endnu ikke prøvet det. Tilfældigvis har jeg bredbandsbolaget, og skulle så lige prøve.... Allerede nu er jeg upgradet til premium, og i fuld gang med at skabe min NAS's indhold på Spotify. Det er en fantastisk service, og uden tvivl fremtiden for musik.... Dog er der visse ting der ikke kan findes, men det er nok på grund af at der er nogen pladeselskaber som endnu ikke er tilmeldt. Tak for tippet :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Mener at have hørt' date=' at det kun er ved sign-up og installation der tjekkes. Har dog ikke selv fået testet Spotify imens jeg har været i DK. Men det skal jeg nok lige huske at få gjort. Det er arbejdsdag igen imorgen - og lidt skal dagen jo gå med :D[/quote']Har tjekket Spotify fra en DK-ip - og det spiller fint, når først programmet er installeret fra en svensk ditto. :thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har tjekket Spotify fra en DK-ip - og det spiller fint' date=' når først programmet er installeret fra en svensk ditto. :thumbup:[/quote'] Jeg har hørt, fra mine danske venner som også har Spotify, men oprettet sig via proxy, at de tjekker efter ca. 14 dage hvorfra man afspiller og derefter lukker af. Det gælder selvfølgelig kun danske IP-adresser (gætter jeg på).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...