Jump to content
Gio

Spotify - alverdens musik online

Recommended Posts

Man kan godt gen-aktivere for sine Danske venner ... man behøver nemlig ikke at kunne logge ind, bare det at forsøge at logge ind med deres brugerid fra en svensk ip, er nok til at de får 14 dage igen :-) Og ja, Spotify er sgu lækkert ... man kan tilmed lave "collaborative playlists" og bare smide links til højre og venstre. Der er også forskellige små sites rundt omkring, det er bare en tur på Google, så finder man hurtigt noget nyt at lytte til i Spotify: http://www.google.com/search?q=spotify%20playlist

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke fået nogle at dele ud af endnu - men det er nok bare et spørgsmål om tid, inden jeg napper en Premium alligevel. Så skal jeg nok råbe op. Det hjælper jo så bare ikke noget hér og nu :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har fået in free user invite for noget tid siden. :thumbup: Nogen som ved hvornår/om man som free user modtager invite's som man kan give vidre?
Jeg fik mine efter en uge eller to, og igen et par uger senere ... siden har jeg ikke modtaget nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Og så undrer det mig' date=' at man så godt som kan vælge ethvert land i verden, med undtagelse af Danmark, når man vil oprette sig...[/quote']...nok på grund af KODA/Gramex' sindssygt høje afgifter for noget sådant. Danmark har Sovjet-tilstande, når det kommer til afgifter på distribution og *casting af musik. Og de relevante instanser er ikke til at hugge eller stikke i, når det kommer til forhandlinger om ditto. Ret skræmmende faktisk, hvis man dykker lidt ned i det :scared:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er BBB Kunde, og har tilmeldt mig, super program. Dog mangler man funktionen til at gemme musikken :P Så man kan ikke lige smide det over i sin Ipod, dog findes der et program som skulle kunne rippe musikken man lytter til, jeg fik det ikke til at due i første forsøg. Og den ripper lyden i pc'en dvs hvis bruger msn eller icq, og der kommer en lyd fra disse, så ryger den med i optagelsen. Jeg melder det fra hvis man skal betale, gider ikke betale før man kan gemme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
...nok på grund af KODA/Gramex' sindssygt høje afgifter for noget sådant. Danmark har Sovjet-tilstande, når det kommer til afgifter på distribution og *casting af musik. Og de relevante instanser er ikke til at hugge eller stikke i, når det kommer til forhandlinger om ditto. Ret skræmmende faktisk, hvis man dykker lidt ned i det :scared:
Ja, men man bliver jo ikke just overrasket over det...
Jeg er BBB Kunde, og har tilmeldt mig, super program. Dog mangler man funktionen til at gemme musikken :P Så man kan ikke lige smide det over i sin Ipod, dog findes der et program som skulle kunne rippe musikken man lytter til, jeg fik det ikke til at due i første forsøg. Og den ripper lyden i pc'en dvs hvis bruger msn eller icq, og der kommer en lyd fra disse, så ryger den med i optagelsen.
Det kommer nok ikke til at ske ... Og hvis det endelig gør, så kan du være helt sikker på at det vil være sovset ind i DRM. Jeg håber i stedet at deres iTouch/iPhone applikation snart bliver frigivet - om Apple vil det - og at det også bliver tilladt at bruge det over 3G og ikke kun WiFi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...