Jump to content
Masekoppen

Gled deg Trelleborg...nå kommer vi :-)

Recommended Posts

Da er vi flyttet Ja, så er vi flyttet og er like optimistiske. LItt mer arbejde med huset enn først forventet, men slik er det vel alltid. Det er skjønt her ute på landet. Nyyyyter det. Foråret er i gang, blomstene på vei opp :rose: og dersom jeg står på tå ved vinduet i første sal med en kikkert så kan jeg se havet:th2: Hunden løber fritt omkring og jakter fasaner og kaniner...og mus. VI er tett på to storbyer og innkjøpsmulighetene i Trelleborg er heller ikke så værst. Det går overraskende hurtig hjem fra Køben med bilen. Servicen er på et helt annet nivå enn i københavn og folk er åpne og hyggelige. Kan det bli bedre??? Nå skal bare kjøkkenet opp så vi kan få ordentlig mat så er lykken komplett. Bare et lite gledesutbrudd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, så er vi flyttet og er like optimistiske. LItt mer arbejde med huset enn først forventet, men slik er det vel alltid. Det er skjønt her ute på landet. Nyyyyter det. Foråret er i gang, blomstene på vei opp :rose: og dersom jeg står på tå ved vinduet i første sal med en kikkert så kan jeg se havet:th2: Hunden løber fritt omkring og jakter fasaner og kaniner...og mus. VI er tett på to storbyer og innkjøpsmulighetene i Trelleborg er heller ikke så værst. Det går overraskende hurtig hjem fra Køben med bilen. Servicen er på et helt annet nivå enn i københavn og folk er åpne og hyggelige. Kan det bli bedre??? Nå skal bare kjøkkenet opp så vi kan få ordentlig mat så er lykken komplett. Bare et lite gledesutbrudd :)
Dejligt at høre - til lykke og velkommen til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jeg er ny i dette forum, men kan se at I bor ved trelleborg. Jeg skal se på et lille hus i området V Tommarp, jeg er rytter og har et par heste med mig. Jeg er interesseret i at vide om der er et rimeligt ride terræn, skov osv. ved nogen noget om det? Mette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg er ny i dette forum, men kan se at I bor ved trelleborg. Jeg skal se på et lille hus i området V Tommarp, jeg er rytter og har et par heste med mig. Jeg er interesseret i at vide om der er et rimeligt ride terræn, skov osv. ved nogen noget om det? Mette
Bor i Skegrie som du vil opdage på et kort, ligger lige ved siden af. Skov har vi ikke meget af. Men heste ser man da af og til på vejene heromkring. Rundt omkring på gårdene ser man også heste. Så helt elendigt kan det ikke være til hest hernede. Mht området så er det et super område. Vi har boet her i 2 år nu og har ikke fortrudt et øjeblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-) Det er i hvert fall ikke mye skog i trelleborg, men fine rideområder vil jeg tro. Kjenner ikke helt til området. Jeg har snart til leje en stoooor beitemark for 3-4 heste sentralt i Trelleborg hvis det skulle ha interesse :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...