Jump to content
AlfaSkåne

Udbetaling af erstatning for stjålen bil, Sveland forsikring vil ikke betale!

Recommended Posts

husk at Rättsskyddforsikringen skal også dække de sager også. Vh Johnzie
jeg står i samme situation og min advokat snakkede også om Rättsskyddforsikringen, men fortalte mig, hvis jeg tabte sagen, skulle jeg betale op til 30000sek eller mere, det fattede jeg ik en skid af, da min kammerat er advokat i dk og der siger han at man højst skal betale 2500DKR i dk med retshjælp, så er ved du om min advokat lukker crap ud? eller om det er rigtigt, at hvis man virkelig taber skal betale så mange penge? I øvrigt sagde han også at efter given praksis hvis man vandt, så skulle man betale næsten 20% af forsikringssummen til advokat, jeg synes alt lød sort og har ikke godkendt min sag hos ham endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Auto Motor & Sport har for ikke så lang tid siden bragt nogle artikler på deres hjemmeside om biltyverier. En af dem var en video fra et overvågningskamera, som viser, hvordan to tyve stjæler en BMW på ca. 3 minutter http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20120723/film-stjaler-en-bmw-pa-3-minuter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...