Jump to content
Datski_kille

Der bor en bager, i Östergatan

Recommended Posts

Til almen orientering kan jeg fortælle at der i Östergatan nr. ca. 10-12 er en aldeles glimrende bager (Livs) med brød der lever op til danske mavers kvallitetssans :-) Priserne er latterlige (8-10 kr. for et franskbrød) og brødet altid nybagt. Kan kun anbefale stedet.:thumbup:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Super, tak....det må jeg prøve
Klap hesten idag - og det er sikkert Ambrosia på Östra Tullgatan 5, han mener. De har lukket lørdag/søndag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Klap hesten idag - og det er sikkert Ambrosia på Östra Tullgatan 5' date=' han mener. De har lukket lørdag/søndag...[/quote'] Jeg tror nu nærmere, at der menes Östergatan i Trelleborg, eftersom trådstarter er bosat dér :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Til almen orientering kan jeg fortælle at der i Östergatan nr. ca. 10-12 er en aldeles glimrende bager (Livs) med brød der lever op til danske mavers kvallitetssans :-) Priserne er latterlige (8-10 kr. for et franskbrød) og brødet altid nybagt. Kan kun anbefale stedet.:thumbup:
Det skal da lige prøves en dag. Kan de også finde ud af at lave wienerbrød?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Tror han mener Östergatan i Trelleborg qua hvilke forum, der er postet i.
Ja, dén var sgu for dum. Beklager :rolleye: Jeg endte nede på Köpenhamnsgatan, og det er ikke værd at skrive om :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der bor en bager Winerbrød er ikke deres stærke side. Ikke at de ikke har noget der kan erstatte, meeeen der er langt igen. Det er ikke danskere der har stedet, men brødet fejler ikke noget. Og ja - Det er nautrligvis i verdensbyen Trelleborg, der her er tale om.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...