Jump to content
jazzy

Jeg er blevet påkørt.

Recommended Posts

Jeg har lige brug for lidt hjælp. I fredags bakkede en af min datters pædagoer ind i os i sverige. Det resulterede i en flot bule i bagkofangeren. Hun har påtaget sig skylden og vi kontaktede derfor ikke politiet. Er der nogen herinde der har erfaringer med hvad man skal gøre i sådan en situation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige brug for lidt hjælp. I fredags bakkede en af min datters pædagoer ind i os i sverige. Det resulterede i en flot bule i bagkofangeren. Hun har påtaget sig skylden og vi kontaktede derfor ikke politiet. Er der nogen herinde der har erfaringer med hvad man skal gøre i sådan en situation?
Ja du tager fat i dit forsikrings selskab. Får dem til at sende en skadesrapport og fortæller dem hun har påtaget sig skylden. Så får du papirene udfyldt i en fart også tilbage med dem. Så burde det går let. med mindre hun skifter mening midt i det hele? Men fra dk kan jeg da huske at som udgangspunkt har den der bakker oftest hele skylden for " så har de ikke orienteret sig godt nok"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet en online skadesanmeldelse men jeg har ikke skrevet at hun har taget skylden. Hun har tilgengæld fortalt alle i förskolan at hun er skyld i det og der er også 2 vidner så den er soleklar. Kommer der som i dk i taksatot ud og kigger på skaden eller skal jeg bare køre ned og få den lavet via forsikringen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Sørg lige for at få nogen data på de vidner og tilføj dem til din skades anmeldelse. Evt få dem til at skrive en kort tekst om hvad de så, mens dereshukommelse er frisk. Nu ser det ud til at hun ikke lige løber fra skylden men nogen gange i sådanne sager vender folk på en tallerken når de finder ud af det kommer til at koste dem lidt mønt (øget præmie). Ring til dit forsikrings selskab og hør dem hvad du skal gøre. Men normalt bliver skaden vurderet på værkstedet. Evt af en på værkstedet eller også får de en taksator ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Processen på min skade på bilen er : Jeg kører ud det til værksted jeg har valgt - oplyser dem det skadesnummer jeg har fået af mit forsikringsselskab. Værkstedet vurderer skaden, og sender denne vurdering ind til forsikringsselskabet. Herefter meddeler forsikringsselskabet mig, om skaden er godkendt eller ej - og i samme ombæring gir go-ahead for rep eller anden info. Min skade er ikke ret stor - så måske kan der være forskelle, hvis vi snakker om voldsomme skader. altså at der skal en taksator ud - og det kan vist tage lidt tid, alt efter hvilket selskab man er forsikret hos, kan jeg læse mig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Sørg lige for at få nogen data på de vidner og tilføj dem til din skades anmeldelse. Evt få dem til at skrive en kort tekst om hvad de så, mens dereshukommelse er frisk. Nu ser det ud til at hun ikke lige løber fra skylden men nogen gange i sådanne sager vender folk på en tallerken når de finder ud af det kommer til at koste dem lidt mønt (øget præmie). Ring til dit forsikrings selskab og hør dem hvad du skal gøre. Men normalt bliver skaden vurderet på værkstedet. Evt af en på værkstedet eller også får de en taksator ud.
Det er kofangeren der er skadet, ikke hende selv:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...