Jump to content
bozzen

Vegetarisk mat / restaurang i Malmö?

Recommended Posts

træls sygdom ikke at kunne spise kød :sad:
Lad os håbe det ikke smitter!! Men hvis der er nogen som kender til gode veggie steder så sig endeligt til. Svigermoren er vegetar så det kunne være rart at hun for en gangs skyld ikke skal have grønsagssuppe eller standard veggie pizza næste gang vi skal i "byen". =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Vi var inde på Vegegården' date=' og det var rigtigt godt af en vege-restaurant at väre. Det er asiatisk, så det skal man også lige have med i overvejelserne.[/quote'] Er det sådan noget buffet noget ala rizraz og ankara eller er det retter man bestiller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er det sådan noget buffet noget ala rizraz og ankara eller er det retter man bestiller?
ja lige präcis. De har også en menu, man kan bestille fra. Jeg blev helt overrasket over, hvor godt vegetarisk mad kan väre. Tofu lyder lidt skrämmende i mine örer, men det smager sörme godt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ja lige präcis. De har også en menu, man kan bestille fra. Jeg blev helt overrasket over, hvor godt vegetarisk mad kan väre. Tofu lyder lidt skrämmende i mine örer, men det smager sörme godt ;)
Oki, så kan det godt være vi skal kigge ind, men RizRaz og buffeter har ikke gjort et positivt indtryk på den kvindelige del af svigerfamilien :) Veggie mad kan da være ganske fint, men de fleste kødædere plejer at sige det var da godt og bliver positivt overrasket. Men smagen af tofu får bare ikke en velvoksen mand til at fælde en tåre af glæde, som et stykke kød der er tilberedt lige som han vil ha' det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...