homer132 10 Anmeld indhold Skrevet June 12, 2009 Fik min ellers så smækre mac book pro 17" i går. Der er desværre 4 pixel fejl (døde pixel) nogen som ved hvad jeg kan gøre? er der noget med 14 dage retur selv om den er åbnet og anvendt? bytter apple ved 4 pixel fejl? kan man bytte i humac eller andre steder når den er købt over apple.com og leveret med posten? øv hader fejl på nye computere!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Fik min ellers så smækre mac book pro 17" i går. Der er desværre 4 pixel fejl (døde pixel) nogen som ved hvad jeg kan gøre? er der noget med 14 dage retur selv om den er åbnet og anvendt? bytter apple ved 4 pixel fejl? kan man bytte i humac eller andre steder når den er købt over apple.com og leveret med posten? øv hader fejl på nye computere!! Jeg ville kontakte Apple - http://store.apple.com/dk/help/warranty?mco=MTE2NTA - og så vil du få at vide hvordan du forholder dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 apple skal så lige have lidt ros. de afsender bare en ny macbook med det samme og henter den anden på min adresse. sådan skal kundeservice være! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Ja, Apple's kundeservice er god nok - det er først når nogen som humac kommer ind og ødeligger 'oplevelsen' at Apple får et negativt ry. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 apple skal så lige have lidt ros. de afsender bare en ny macbook med det samme og henter den anden på min adresse. sådan skal kundeservice være! Det var da godt at høre :-) Der er ikke noget så kedeligt som at have fået nyt legetøj, og det så viser sig at være i stykker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 apple skal så lige have lidt ros. de afsender bare en ny macbook med det samme og henter den anden på min adresse. sådan skal kundeservice være! Super ufedt at få en ny puter også er der fejl på men det er da en service der vil noget de udviser der! Tillykke med den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2009 Så vidt jeg ved, så svarer Humac kun for service sager vedrørende Mac's som er købt hos dem. Alle andre bør havne hos Atea som er lysår foran Humac i kundeservice, men mindre kendt rent offentligt da de ikke er en slagskanal, men kun varetager support og service. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2009 Apple forhandlere skal tage imod din Mac, hvis den går i stykker ligemeget hvor den er købt henne. Foskellen er at Humac og Atea har deres eget certificeret værksted og alle andre (Fona, Elgiganten og div småforhandlere) sender dem til InfoCare. Alternativt kan du altid ringe til Apple og få dem til at hente den og sende til et af deres værksteder enten her eller i Holland. Og Atea sælger tons af Mac'er, bare kun til erhvervs kunder. De er f. eks. den eneste Apple forhandler under SKI. Og kan i øvrigt anbefales. Vi køber 3-4 Mac'er om ugen hos dem og det er sjældent at der ikke bare kører på skinner med levering og reperationer. @Homer132 - Glad for at du fik så god service, men det er også en del af det du betaler for istedet for at købe en bærbar andetsteds. Min kone har arbejdet i Apples kundeservice en del år og nået af det de får mest træning i er at behandle kunder ordentligt. Og at kunder der køber direkt hos AppleStore får bedre service end kunder der ringer ind med maskiner købt andetsteds. Sig til hvis du får lyst til at prøve Mac OS X - så er der åbent for tips og tricks herfra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites