Jump to content
homer132

Hjælp - pixelfejl sprit ny macbook pro

Recommended Posts

Fik min ellers så smækre mac book pro 17" i går. Der er desværre 4 pixel fejl (døde pixel) nogen som ved hvad jeg kan gøre? er der noget med 14 dage retur selv om den er åbnet og anvendt? bytter apple ved 4 pixel fejl? kan man bytte i humac eller andre steder når den er købt over apple.com og leveret med posten? øv hader fejl på nye computere!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fik min ellers så smækre mac book pro 17" i går. Der er desværre 4 pixel fejl (døde pixel) nogen som ved hvad jeg kan gøre? er der noget med 14 dage retur selv om den er åbnet og anvendt? bytter apple ved 4 pixel fejl? kan man bytte i humac eller andre steder når den er købt over apple.com og leveret med posten? øv hader fejl på nye computere!!
Jeg ville kontakte Apple - http://store.apple.com/dk/help/warranty?mco=MTE2NTA - og så vil du få at vide hvordan du forholder dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
apple skal så lige have lidt ros. de afsender bare en ny macbook med det samme og henter den anden på min adresse. sådan skal kundeservice være!
Det var da godt at høre :-) Der er ikke noget så kedeligt som at have fået nyt legetøj, og det så viser sig at være i stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
apple skal så lige have lidt ros. de afsender bare en ny macbook med det samme og henter den anden på min adresse. sådan skal kundeservice være!
Super ufedt at få en ny puter også er der fejl på men det er da en service der vil noget de udviser der! Tillykke med den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg ved, så svarer Humac kun for service sager vedrørende Mac's som er købt hos dem. Alle andre bør havne hos Atea som er lysår foran Humac i kundeservice, men mindre kendt rent offentligt da de ikke er en slagskanal, men kun varetager support og service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Apple forhandlere skal tage imod din Mac, hvis den går i stykker ligemeget hvor den er købt henne. Foskellen er at Humac og Atea har deres eget certificeret værksted og alle andre (Fona, Elgiganten og div småforhandlere) sender dem til InfoCare. Alternativt kan du altid ringe til Apple og få dem til at hente den og sende til et af deres værksteder enten her eller i Holland. Og Atea sælger tons af Mac'er, bare kun til erhvervs kunder. De er f. eks. den eneste Apple forhandler under SKI. Og kan i øvrigt anbefales. Vi køber 3-4 Mac'er om ugen hos dem og det er sjældent at der ikke bare kører på skinner med levering og reperationer. @Homer132 - Glad for at du fik så god service, men det er også en del af det du betaler for istedet for at købe en bærbar andetsteds. Min kone har arbejdet i Apples kundeservice en del år og nået af det de får mest træning i er at behandle kunder ordentligt. Og at kunder der køber direkt hos AppleStore får bedre service end kunder der ringer ind med maskiner købt andetsteds. Sig til hvis du får lyst til at prøve Mac OS X - så er der åbent for tips og tricks herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...