Jump to content
Miriam

Ac/dc

Recommended Posts

Jeg kommer skam også, og det skal nok blive godt at dømme efter anmeldelserne fra Oslo koncerten. Jeg hørte dem også for 12 år siden i KB hallen, her var de helt suveræne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gav min sviger-onkel en billet i julegave, men jeg er ikke sikker på at han tager derover. Han bor i Halmstad, og det klør gevaldigt i midsommer-fingeren på ham. Jeg tror egentlig helst han vil blive hjemme og grille med familien. Jeg tror bare ikke han tør fortælle os det. Håber i det mindste han så giver sin hundedyre billet til en der vil bruge den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal også derind - fik lige at vide i dag' date=' at jeg kan få en billet (plænen) :th2:[/quote'] Super go' kocert :th2: håber i andre også havde en fed aften. Men så gamle som de efterhånden ser ud bandmedlemmerne så tror jeg dette her var sidste chance for at se dem live i Skandinavien, desværre :flov:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

nogle flere af de koncerter tak, var ikke derinde, men mange af publikummerne holdt afterparty inde hos mig:P Det berygtede Lurblæseren. Behøver jeg fortælle jeg fik en lille skid på, fik dog passet mit arbejde bag baren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Men så gamle som de efterhånden ser ud bandmedlemmerne så tror jeg dette her var sidste chance for at se dem live i Skandinavien' date=' desværre :flov:[/quote'] Men utrolig så meget energi især Angus har på trods af alderen. Super koncert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Yes det var en kanon koncert. Bare ærgeligt' date=' at Parken's lyd er så dårlig![/quote'] Jeg tænkte det samme hele aftenen i går, men ville ikke sige det højt, da jeg tænkte at det nok bare var mig, eller også at det var min placering (halvvejs oppe på Cola tribunen) som var et problem.. men den var altså også dårlig lyd på plænen eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Dårlig og Dårlig, Jeg har da hørt værre lyd må jeg indrømme, og hvor jeg stod kunne musikken nydes. Jeg kan kun være enig om at Angus overrasker. I starten tænkte jeg ... det var sku noget ynkeligt at se på, men så gav han den gas og jeg måtte æde mine ord :) Utrolig fed stemning og sindsygt mange mennesker :) Dog så løb Parken tør for øl under arrangementet :( Det er bare ikke godt nok. PS jeg kan informere at "toget" fylder største delen af en lastbil :D fuck det er fedt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...