Jump to content
Neua

VisionÖresund

Recommended Posts

Jeg synes der er lidt dødt herinde! - :) ?
Det lyder egentlig meget godt arrangementet, og er et godt initiativ, personligt er jeg bare så egoistisk at haven, solen, 25 grader og måske endda en tur til stranden trækker lidt mere i hvad jeg har lyst til at bruge min lørdag på. Et vinter- eller efterårsarrangement uden for skoleferien havde nok haft mere opbakning :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder egentlig meget godt arrangementet, og er et godt initiativ, personligt er jeg bare så egoistisk at haven, solen, 25 grader og måske endda en tur til stranden trækker lidt mere i hvad jeg har lyst til at bruge min lørdag på.
Det er positivt at foreningen har kræfter til at arrangere disse møder. Emnet er lidt løst formuleret øresunds fremtid, uden den konkrete sag, der kan skabe kampgeisten og det store fremmøde, men tilgengæld så er mødet også kun fra 11 til 14, så sol og strand kan sagtens nås bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er positivt at foreningen har kræfter til at arrangere disse møder. Emnet er lidt løst formuleret øresunds fremtid' date=' uden den konkrete sag, der kan skabe kampgeisten og det store fremmøde, men tilgengæld så er mødet også kun fra 11 til 14, så sol og strand kan sagtens nås bagefter.[/quote'] Det kan da godt være at det starter kl. 11. men man skal jo være der i god tid, og måske man har mere end lige 5 min. transporttid. Og så ligger det midt på dagen, kunne ikke være dårligere for folk med børn!!! men sådan er der jo så meget ! !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre er jeg inviteret til bryllup midt i Øresund den dag' date=' ellers var jeg mødt op, men synes da andre bør gøre det - det lyder som et godt arr. :-)[/quote'] Desværre!! Der er vel ingen der tvinger dig til at møde op til brylluppet:confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes der er lidt dødt herinde! - :) ?
Husk at dette debatforum ikke representerer alle Øresundsborgere. Det kan godt være at der er 3000 brugere tilmeldt siden, men der er også mange ude i den virkelige verden. Af dem jeg har mødt er det få der bruger debatten og de som gør, bruger mest debatten som opslagsværk. Et par plakater på stationerne eller i togene tror jeg ville gøre underværker, evt. med en lille lap ved siden af som man kan tage med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ønsker med arrangementet at sætte fokus på udviklingen i øresundsregionen set fra politisk, forsker og øresundkomiteen. Ikke 20 år frem i tiden men nu og her! Endvidere vil I kunne opleve at vi har fået en ny hjemmeside på www.oresundsborger.dk - hvor I løbende kan følge med i hvad der sker i foreningen og f.eks se billeder fra vores Valborgsarrangement. Endvidere er der også mulighed for at blive betalende medlem og støtte foreningens udvikling!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Et par plakater på stationerne eller i togene tror jeg ville gøre underværker, evt. med en lille lap ved siden af som man kan tage med :)
Det har du sikkert helt ret i, men et kvalificeret gæt er at den slags er milevidt budgetmæssigt fra hvad Øresundsforeningen har at gøre godt med af økonomiske midler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det har du sikkert helt ret i' date=' men et kvalificeret gæt er at den slags er milevidt budgetmæssigt fra hvad Øresundsforeningen har at gøre godt med af økonomiske midler[/quote'] Det er vist ikke værre end man kan tage et par kopier på kontoret. Som arrangør af flere arrangementer for studerende, så kender jeg da lidt til konceptet om at få noget ud af ingenting og frivillig indsats :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...