Jump to content
Shark_sa

Plastikkirurgi - Øjenlåg.

Recommended Posts

Hej Alle sammen. Min kone overvejer at få lavet en øjenlågsoperation her i malmø. Mit spørgsmål er om der er nogen med erfaringer "Good and Bad", nogle der kender noget til emnet. Der findes jo ca 10 steder i bare malmø som popper op i google under plastikkirurgi. Al viden er kærkommen. Mvh Shark_sa/Jens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hej jens jeg ved ikke noget om det her i malmø, men nu går jeg ud fra i er fra danmark, som jeg. Hvis det ikke er meget vigtigt for din kone, og få det lavet her i malmø, kan hun tage til en øjenlæge i dk, som kigger på hende, og hvis de mener det er trals for hende med "hænge øjenlåg" hi hi, så får hun en tid til operation gratis i dk. Sygesikringen betaler, men hun skal gøre det i god tid, der er et års ventetid på operation. jeg skal selv til dk og have lavet mine her i starten af næste år, og mine er ikke slemme, så chancerne er gode for de tager din kone også :). Håber i kan bruge det til noget. Mvh Janet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også helt klart anbefale din kone at få det lavet i DK, da det jo for det første er gratis, og for det andet gør øjenlægerne i DK det lige så godt som en svensk læge. Konen skal også have lavet øjenlåg, hun har dog fået det lidt hurtigere end Janet. Hun var til undersøgelse i midten af juli, og skal opereres i midten af septemper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kender flere som har brugt plastikkirugi centrum' date=' og de har været glade for det som de har fået lavet...[/quote'] Er det hos Citadellkliniken du mener, kan ikke finde noget under : plastikkirugi centrum på google.? det er vel i malmö ik.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Mange tak for de fine svar. :D vi er nok ude i at det skal gå lidt stærkt, så jeg tror vi prøver at kontakt plastikkirugi centrum. jazzy, var det hos plastikkirugi centrum din kone var.? mvh Jens
Nej, det ligger på Store Kannikestræde 16 lige tæt ved nørreport st. Det hedder øjenklinikken. Lad endelig være med at tage den på Amagerbrogade, for de opererer ikke yngre mennesker (det tog konen 3 måneders ventetid at finde ud af det :fight:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...