Jump to content
MKE

Helt ny bil - Forsikrings-spørgsmål...

Recommended Posts

Jeg har lige været nede, og købe en ny Volvo, og har et par spørgsmål til forsikrings-delen, da den ikke blev gennemgået ved købet; "Delkasko - JA" står der på papiret. Hvorfor ikke, "fuld kasko"? "Trafikskade - NEJ" - vil det sige, hvis jeg får en trafikskade, så dækker jeg selv? Og så er det lige meget, om skaden er stor eller lille? På forhånd tak for hjælpen. Michael PS: Jeg har sendt e-mail til bilia.se, men det skader jo ikke, at få nogen andres syn på sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Når du køber en ny bil plejer der at være en periode med "vagnskadegaranti"....altså hvor bil-producenten dækker "kasko-skader". Derfor skal du i den periode selv kun stå for halvforsikring...så dækker de resten....:love2:
Tusind tak!! ( men jeg skal stadig vente 19 ( !! ) dage ) Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. På din første opkrævning fra Volvia forsikring, kan du ændre din forsikring til "Hel-forsikring", hvor du kan få en "lånebil", hvis uheldet skulle være ude, samt at du kan slippe for selvrisikoen, som er på omkring 5000,- skr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...