Jump to content
MKE

Forsikring, og ny bil...

Recommended Posts

Jeg var nede og hente min nye dyt i mandags. Fra butikken havde jeg et tilbud på forsikring, der udløber den 8.8.09; http://www.mke.dk/fors02.jpg Igår fik jeg så et "tilbud" fra volvia.se ( Volvo´s forsikringsselskab ), som åbenbart gælder - uden jeg kender noget til det... http://www.mke.dk/fors01.jpg Det jeg fik fra butikken koster ca. s.kr. 1.500,-, mens det fra volvia.se koster ca. s.kr. 5.000,-. De dækker åbenbart det samme, men hvad er forskellen - bortset fra prisen? På forhånd tak. Michael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

til at starte med får man altid sådan en prøvepå forsikring, derfor er den så billig. De dækker det sammen, men jeg har bare oplevet at når ens prøve periode er overstået, så er de meget dyre end andre, tror helt enkelt at de regner med at folk bare fortsætter. Så nu skal du på jagt efter forsikring, det er ikke en der automatisk gælder men et tilbud til dig, indbetaler du ja så gælder den. Ellers er det bare i gang med at ringe til andre og høre hvad de kan tilbyde den til :) god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
til at starte med får man altid sådan en prøvepå forsikring' date=' derfor er den så billig. De dækker det sammen, men jeg har bare oplevet at når ens prøve periode er overstået, så er de meget dyre end andre, tror helt enkelt at de regner med at folk bare fortsætter. Så nu skal du på jagt efter forsikring, det er ikke en der automatisk gælder men et tilbud til dig, indbetaler du ja så gælder den. Ellers er det bare i gang med at ringe til andre og høre hvad de kan tilbyde den til :) god jagt[/quote'] Ja, men det er kun 3 dage siden jeg fik bilen, og vil derfor ha´ den "billige" forsikring. Jeg har skrevet til bilforhandleren / bilia.se, og venter stadig. Der er kun et par timer siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, men det er kun 3 dage siden jeg fik bilen, og vil derfor ha´ den "billige" forsikring. Jeg har skrevet til bilforhandleren / bilia.se, og venter stadig. Der er kun et par timer siden.
ahh ok, men den billiger kan du jo hve de første 6 mdr, derefter skal du have fundet en anden :) det plejer at være noget de bare fixer helt pr automatik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går udfra der i betegnelsen Delkasko indeholde trafikforsikringen også ? Så holder den jo typisk 6 måneder, hvorefter du skal have en ny halvforsäkring. Så nap den fra bilia til at starte med - vagnskade har du via Volvo. Ingen grund til at betale 5000 kr nu, når du kan få det samme for 780 kr :D dog kun et halvtår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

IF forsikring Ville bare nævne.... Jeg har gode erfaringer med IF forsikringer. Begge vores biler, MC, ulykke og hemforsikring har vi hos dem. Jeg er et par gange blevet ringet op af en forsikrings haj, begge gange har jeg fået svar at jeg allerede har den billigste premie! Jeg har haft et par skader: tyveri af fælge, 2 cykler, spejle på RS6'eren og en større trafikulykke (uden personskade!!). Alt blev dækket som forventet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...