Jump to content
Thomas

Multivan 2,5 tdi 2002

Recommended Posts

Den er for dyr Jeg har lige givet en 2.5 liter 5-cylindret benzin-model i bytte hos Citroen i Ystad. Den har kørt ca. 93.000 km og også en 2002-model - han har prissat den til SEK 125.000,-. Ellers er en multivan en fin bil, hvis man skal transportere mange eller meget. Jeg har haft min bil i godt 2 år og det har været nødvendigt at skifte batteri, udstødning og katalysator. Bremsebelægningerne stod for tur. Hvis du ikke allerede har søgt på blocket.se - så må du gøre det inden du beslutter dig. God jagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige givet en 2.5 liter 5-cylindret benzin-model i bytte hos Citroen i Ystad. Den har kørt ca. 93.000 km og også en 2002-model - han har prissat den til SEK 125.000,-. Ellers er en multivan en fin bil, hvis man skal transportere mange eller meget. Jeg har haft min bil i godt 2 år og det har været nødvendigt at skifte batteri, udstødning og katalysator. Bremsebelægningerne stod for tur. Hvis du ikke allerede har søgt på blocket.se - så må du gøre det inden du beslutter dig. God jagt :)
Nu er der jo stor forskel på benzin og diesel, jeg ville aldrig købe en benzin med de samme km. da diesel biler generelt holder meget længere. Hvis du selv kigger på blocket vil du se at den ikke er fdyrere end de andre som er der inde, godt nok er der ikke mange, men de ligger alle ret højt i pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde nok smidt 30-40 mere og fundet en af de nye .. det går at finde diesel fra 04 i den nye model som har gået under 20000mil for 170-180k

Nu er der jo stor forskel på benzin og diesel' date=' jeg ville aldrig købe en benzin med de samme km. da diesel biler generelt holder meget længere. Hvis du selv kigger på blocket vil du se at den ikke er fdyrere end de andre som er der inde, godt nok er der ikke mange, men de ligger alle ret højt i pris.[/quote']

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
jeg havde nok smidt 30-40 mere og fundet en af de nye .. det går at finde diesel fra 04 i den nye model som har gået under 20000mil for 170-180k
Michael keder du dig siden du svarer på et 9 mdr. Gammelt indlæg;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...