Jump to content
sup3rior

Julefrokost i SE...

Recommended Posts

En ting har jeg lært mig -en julefrokost er en juleFROKOST. Altså de spiser julemad til frokost og så tager de hjem (eller på arb. igen:rolleyes:) Har dog kun oplevet forskellige arbejdsjulefrokoster... I helsingborg området er det meget alm. man holder det på færgen og sejler frem og tilbage og frem og... men det kender mange vel til. Det er normalt at afholde det ude på en restaurant. Har egentlig ikke hørt noget til private julefrokoster, hvis jeg tænker over det... Men måske det bare er i mit miljø... Ved ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
En ting har jeg lært mig -en julefrokost er en juleFROKOST. Altså de spiser julemad til frokost og så tager de hjem (eller på arb. igen:rolleyes:) Har dog kun oplevet forskellige arbejdsjulefrokoster... I helsingborg området er det meget alm. man holder det på færgen og sejler frem og tilbage og frem og... men det kender mange vel til. Det er normalt at afholde det ude på en restaurant. Har egentlig ikke hørt noget til private julefrokoster' date=' hvis jeg tænker over det... Men måske det bare er i mit miljø... Ved ikke...[/quote'] Så ingen steder med underholdning og andet ballade? :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er maden man går efter, er turen til "Farbror Elofs Skafferi" i Billinge alle pengene værd. http://elofsskafferi.se/ Aldrig har jeg fået så godt og overvældende julbord i Sverige (2008). (Husk nu svenskerne spare på rugbrødet, og tager helst bare pålægget.) Hyggelig atmosfære, underholdningen står man selv for. Dog har de i år også deres julbord på Trollenäs Slot. Ellers er Marieholm Gästis også god til det med maden - har desuden fået derfra til privat fest. http://www.marieholm.info/ Grand Hotel i Lund kan jeg ikke rekommendere, var der 4 år i træk med arbejdet, og maden var ikke noget specielt. - efter maden gik det til kontoret midt i Lunds centrum med chokolade, whiskey, cognac mm og cigarer - og så blev der ellers fyret op i Kakkelovnen!! se, det var hyggeligt - og det var (festlige) svenske kollegaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...