Jump to content
daltoft

Dagplejer/babysitter

Recommended Posts

Hej Jeg er en ung kvinde på 25 som pt arbejder som handicaphjælper for en 18årig pige i kbh, jeg arbejder hos hende 24 timer af gangen, og kun 6 dage om måneden. Derfor vil jeg nu gerne ha lidt ekstra at lave, og da jeg har arbejdet i vuggestue i 1½ år tænkte jeg at det ville være meget nærliggende at blive "dagplejer" ved siden af. Jeg bor sammen med min mand, vores 3 katte og en dejlig hund som er meget børnevenlig, i nærheden af det centrale Malmö, i en lækker stor lejlighed med masser af plads. Hvis der er nogen der synes det kunne være rart må i meget gerne kontakte mig herinde... Hilsen Jeanne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hej! Jeg har en lille datter på 16 måneder, som pt er på dagis. Min mand arbejder i DK og jeg er nyligt begyndt som studerende i Malmö. Det betyder at vores datter har brug for pasning på meget skiftende tidspunkter. Vi overvejer privat pasning, men hvad er det du kan tilbyde? Er det pasning "nogen gange" eller lidt som på dagis? Har du andre børn eller ville hun være alene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...