Jump to content
skallstorp

Skånske ord test

Recommended Posts

5 ret - der er håb endnu!! Mohlin: Hvis du havde været dansker viste du at en ålekrage er en skarv. Det var den eneste jeg var sikker på Thage
Måske det var en idé ikke at fyre svarene af i tråden....:rolleye::o EDIT: 6/13...men det var fusk med kragen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fattede ikke et eneste af ordene og havde aldrig hørt nogen af dem før - så jeg måtte bare gætte efter først intuition. Du fick 7 rätt av 13 möjliga Ja! Bra jobbat, din familj brukar fira semester i Skåne, eller hur? :surprise: Det må sgu siges at være heldigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Funderar på att mailbomba Kvällsposten och protestera mot fråga 13, som i mina ögon är en klar slamkrypare. Både svar a och svar b tycker jag är ok, jag valde svar b och fick fel... Men i min värld har man alltid sagt "va fan örlar du om?", dvs "vad yrar du om/vad snackar du för en massa strunt?" Vad är örla? Irra omkring Prata strunt Partaja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Funderar på att mailbomba Kvällsposten och protestera mot fråga 13, som i mina ögon är en klar slamkrypare. Både svar a och svar b tycker jag är ok, jag valde svar b och fick fel... Men i min värld har man alltid sagt "va fan örlar du om?", dvs "vad yrar du om/vad snackar du för en massa strunt?" Vad är örla? Irra omkring Prata strunt Partaja
Ørle på dansk: Kaste op, brække sig, "spy", så der har vi endnu en falsk ven. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...