Jump to content
Guest PeterK

Gode takeaway steder i Malmø

Recommended Posts

Guest PeterK

Er MEGA træt af pizza, Kina, kebab og burgere. Er der nogle som kan anbefale gode takeaway steder/restauranter i Malmø og omegnen syd derfra? København er jo rent paradis hvad det angår, når vi taler gode sandwich, lækre salater m.m. og føler Malmø er rent ULAND på dette område eller også gemmer de sig bare godt!! Alt hvad der bare minder om JUNK har INGEN interessse:sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Måske liiiige at stramme den lige at sige København er det rene paradis. Nuvel, skidt er det bestemt ikke men har oplevet andre steder der klart overgår København i kvalitets take-away. Senest ved vores hotel i NYC på 84th street - delikatesse forretning - åbent døgnet rundt - pizza, varme retter, nybagt brød, bagels du selv komponerer, sandwich de laver mens du venter, bland selv altmulig salat osv i lækre omgivelser. Fandeme iorden. Sådan en ser man desværre ikke i København.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
...lige overfor Lidl ved Dalaplan er der et sushi sted' date=' der falder vejen gerne forbi...ikke det billigste, men med sushi giver vi gerne lidt mere for den rigtige kvalitet.[/quote'] "Chill Out" hedder stedet - ikke det billigste (med prisen), men det bedste til dato i Malmö. Det er et meget lille sted, så menuen er kort - kvaliteten er i top!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
"Chill Out" hedder stedet - ikke det billigste (med prisen)' date=' men det bedste til dato i Malmö. Det er et meget lille sted, så menuen er kort - kvaliteten er i top![/quote'] Ja, rigtigt Chill out, de leverede en komplet middag til min fødselsdag for 2 år siden, klarede de kanon godt. Ved den lejlighed lavede han en masse der ikke var på menuen, kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hjemmesiden er i hvert tilfælde lækker - bliver helt mums ved tanken. Skal prøves ved lejlighed.
Har hentet mad der en gang, og spist der en gang, sushi risen var tør og de fleste stykker fisk i den grad tør og kedelig, deres "grill sticks" var ok men heller ikke bedre. Hai kan ikke anbefales herfra.....:thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hai er OK, men så heller ikke bedre. Vi sammenligner altid med Sticks'n'Sushi i KBH på Istedgade, og dem er der ikke nogen af de svenske steder der har kunnet matche endnu, hverken på kvalitet eller udvalg. Dog er Hai det bedste bud indtil videre. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hai er OK, men så heller ikke bedre. Vi sammenligner altid med Sticks'n'Sushi i KBH på Istedgade, og dem er der ikke nogen af de svenske steder der har kunnet matche endnu, hverken på kvalitet eller udvalg. Dog er Hai det bedste bud indtil videre. ;)
Chill out ved Dalaplan kommer tæt på hvis du spørger mig....:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger et thai spisested i Lindängen. Kan ikke huske adressen. Ud af til ser det ikke ud af noget, men nøj hvor laver de god mad til rimelige penge. Der har vi spist mange gange det sidste halve år. Man får en hel pose rejechips for 5 kr. Overvejer at bestille mad der til min næste fødselsdag :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

opsummering Så 'ikke junk' take-away er altså lig sushi? Der findes ikke andet take-away som ikke er junk? :D Personligt synes jeg fint om chill out, deres frokost tilbud er klasse og smager udemærket. Skal dog prøve Hai hvis jeg en dag forvildrer mig så langt ind ;) Eneste ulempe med sushi (for mig) er at jeg simpelthen ikke kan spise sådan en rulle i mindre end 1 bid, hvilket gør det til en dyr fornøjelse hvis man er skrupsulten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vieng Thai på Föreningsgatan laver rigtigt god mad, og portioner i størrelse så selv et skrupsultent mandfolk bliver rigeligt mæt. Det er ikke billigt, men fuld valuta for pengene. Dog ville de tjene dobbelt så meget på mig, hvis de havde åbent om mandagen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen tips til en mere traditionel diner transportable i Malmö? Fylder rundt i April og vil gerne have nogle venner på middag, men lægger vandret på arbejde lige i de dage (et stort arrangement jeg er ansvarlig for) så der er ikke tid til indkøb, forberedelse, madlavning etc. Kun lige til at smække et par tallerkener på bordet, og hente maden på vejen hjem fredag aften. Og det skal ikke være asiatisk (Sushi... det er noget jeg laver selv, når jeg har tid - eller spiser hvad Jens Rahbek kan fremtrylle, uanset hvilken restuarant han måtte have i København). Vi skal ikke være mange, så det skal ikke være en caterer der leverer til 20+ selskaber. Nogen bud? Jeg har selvfølgelig googlet, og fik masser af hits. Allesammen i København - duh.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik catering fra www.freda49.se i fredags - deres helgmenu Det består af en 3 retters med udførlige instruktioner på hvad man skal gøre, hvilket var meget lidt og meget simpelt Det var rigtigt godt, god kvalitet og meget lækkert, især til prisen vi havde dog købt en rabatkupon på groupon.se så vi fik det itl halv pris, men vil helt sikker give fuld pris for det en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Er det stadig Chillout som leverer noget af det bedste Sushi i Malmö? Synes Hai ser lækkert ud, men deres priser virker lidt høje :( Jeg synes Samurai virker fornuftige i (nemt og hurtigt) udvalg og pris. Kan de fortsat anbefales? Nogen nye som kan anbefales? Edit: Google er nu en smart ting, faldt over denne, som jeg tænkte jeg lige ville dele: http://www.sushikartan.se/Malm%C3%B6/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...