Jump to content
Rikke Rost

Snebilleder????

Recommended Posts

Det første billede er vores hus og have, søndag den 20. dec om formiddagen, sneen VÆLTER ned og har gjort det uafbrudt i 1½ døgn i samme tempo. Vi rundede vist de 100 cm her, og sneede inde så vi ikke kunne komme til 60 års fødselsdag i DK den dag. Hvis man ude i venstre side af billedet, ca 1/3 op i højden trækker en let stigende streg hen over billedet og slutter midt på billedet ude i højre side, så vil man kunne ane hækken, som er 1 meter høj, stort set er total dækket af sne :cool: Det andet billede er fra vores græsplæne. Som man kan se har jeg smidt mig på ryggen, og ligger vel oven på 20-25 cm sammenpresset sne, men med 40-50 cm løs sne over mig + 51 kg hund, eller man kan i hvert fald lige se min højre hånd komme op af "overfladen" - kæft vi havde det skægt :laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi fik så ikke så meget i Berlin ... http://www.flickr.com/photos/morganroderick/sets/72157623030596990/ Til gengæld var den ned at vende på minus 13, 14 stykker i weekenden ... brrr Og i formiddags, skulle det så lige regne mens jorden stadig var kold, så det blev til et stort spejl ved Alexanderplatz ... så frokost stedet idag blev valgt udfra beliggenhed, da jeg ikke lige havde lyst til at skulle tilbringe julen i gips.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...