Jump to content
Stine_B

Søger job i Malmö

Recommended Posts

Jeg har arbejdet tidligere på en dansk webshop med økologisk udstyr og børnetøj i København, men søger nu job i Malmø. Er uddannet billedkunstner fra London og Malmø. Kan en masse ting med web, søger deltidsstilling eller freelance. Har boet i Malmø siden 2007.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Glem det. Der findes ingen job i Malmø og skulle der mod forventning findes et enkelt eller to, så kan du roligt regne med at den svenske HR funktion allerede har eller kommer til at ansætte en lokal Skåning, kammerat eller ven eller vens ven. eller noget andet neputisme-fjæsbog-dingelinglinked agtigt bullshit. Lykke til alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

elbilen ville bare sige at jeg var arbejdsløs her i en periode sidste år, søgte job primært i DK. Efter en 1mdr blev kontaktet af et Svensk firma som havde set mit CV og tilbød mig et intervju...startede hos dem 1 nov 2009 og er der siden. Tror det er ligeså svært at finde noget i KBH nu for tiden.... :) Stine B Hvad er det du kan med web?...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Glem det. Der findes ingen job i Malmø og skulle der mod forventning findes et enkelt eller to, så kan du roligt regne med at den svenske HR funktion allerede har eller kommer til at ansætte en lokal Skåning, kammerat eller ven eller vens ven. eller noget andet neputisme-fjæsbog-dingelinglinked agtigt bullshit. Lykke til alligevel.
Hvem har generet dig? Det er dårlig stil at skrive på den måde. Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...