Jump to content
Sign in to follow this  
skallstorp

Hvor er vi på vej hen? Webtest

Recommended Posts

Du fick 9 rätt av 10 möjliga Du är förmodligen Fredrik Lindström. Ingen annan än På spåret-domaren skulle få så här många rätt på Skåne-testet. Hvem f.. er Fredrik Lindström?

Du fick 9 rätt av 10 möjliga Fredrik Lindström er dommer i tv-programmet "På Spåret" som har været inspiration til den aktuelle webtest. Desuden var han "stor" i SVT med programserien "Dialektmysterier", som gik for nogle år siden. Født i Eskilstuna ...

Fredrik Lindström er dommer i tv-programmet "På Spåret" som har været inspiration til den aktuelle webtest. Desuden var han "stor" i SVT med programserien "Dialektmysterier", som gik for nogle år siden. Født i Eskilstuna ...
Der er meget, os uden hjernefjerner går glip af. :)

Du fick 9 rätt av 10 möjliga Du är förmodligen Fredrik Lindström. Ingen annan än På spåret-domaren skulle få så här många rätt på Skåne-testet. Hvem f.. er Fredrik Lindström?
Hæ hæ, det fandt jeg da ud af i ovenstående sætning ("ingen annan än På spåret-domaren...") ;) Men jeg har tv, så jeg vidste at der var noget der hed "på spåret", så det hjalp nok lidt:)

Du fick 9 rätt av 10 möjliga Du är förmodligen Fredrik Lindström. Ingen annan än På spåret-domaren skulle få så här många rätt på Skåne-testet. 5664 personer har gjort testet.