Jump to content
Rikke Rost

HAHAHAHAHAHAHHAAHA De er så langt ude....

Recommended Posts

Hvad fanden kan man snart forvente.... Det har INTET med priser, konjunkturer eller noget som helst andet at gøre.... SLET IKKE.....:flov: Jeg er så flov på deres vegne. At man kan tænke sig at de kan drive noget så vigtigt som Øresundsbroen og så være så fjerne i deres viden omkring hvad der rør sig udenfro vinduet..... Hold da kæft mand............:mad:

Vinterkylan höll Öresundsresenärer hemma ÖRESUND. Fem procent färre bilister körde över Öresundsbron under januari och februari i år jämfört med i fjol. Den dyrare svenska kronan kan vara en anledning, men framför allt spelade vädret in, tror brons försäljningschef för fritids- och pendlingsresor. -- Hela aktiviteten har varit låg i samhället under vintern. Alla har gömt sig i husen och tittat på tv eller hyrt film. Det har också påverkat företagstrafiken - hantverkare har till exempel haft mycket mindre jobb än vanligt, säger brons försäljningschef Karsten Lengerich till Nytt från Öresund. Handlare i Malmö har vittnat om att färre danskar kommer över för att göra inköp, men Karsten Lengerich vågar inte spekulera i om förändringarna i valutakursen påverkat brotrafiken. -- Det kan vara så, men det kan också vara det dåliga vädret, säger han. Nu hoppas Øresundsbron på att den billigare danska kronan i stället ska få fler svenskar att åter börja åka till Köpenhamn för att semestra och shoppa. Av Anna Palmehag/NFÖ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tvivler på at dårligt vejr skulle have den store betydning for antallet af danskere der passerer, mon ikke der er en temmelig stor gruppe danskere som har været i Sverige og stå på ski i det 'dårlige vejr'. En lille betydning tror jeg at reglen om vinterdæk på alle biler muligvis har, jeg kender ihvertfald flere som (lidt naivt måske) har afholdt sig fra at køre til Malmö og shoppe af frygt for at blive stoppet ved grænsen grundet forkerte dæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Brian nu skal du ikke piske en stemning op, du ved udenmærke godt at den der "såkaldte" krise bare er et ondt rygte, og at den faktisk INGEN indflydelse har haft på folks lyst til at shoppe:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Nej da, krisen betyder ingenting.. :rolleyes: Da jeg fandt ud af at jeg sparer ca. 40000sek om året ved at ta´toget :eek: (med broens 2010 priser), mistede broen en kunde i samme sekund! Min smertegrænse er nået, de kan rende og hoppe! De penge vil jeg altså meget hellere ha´ det sjovt for! :th2: De er da så realitetsfjerne som man kan blive de mennesker og det skal nok blive værre endnu mht. faldende overfarter og pendlere! :rolleye::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Og den her:

Nu hoppas Øresundsbron på att den billigare danska kronan i stället ska få fler svenskar att åter börja åka till Köpenhamn för att semestra och shoppa.
viser med al tydelighed hvor langt ude de rent faktisk er.. :sick: Det MÅ være noget i kaffen deroppe på Lernacken! :scared::laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tvivler på at dårligt vejr skulle have den store betydning for antallet af danskere der passerer, mon ikke der er en temmelig stor gruppe danskere som har været i Sverige og stå på ski i det 'dårlige vejr'. En lille betydning tror jeg at reglen om vinterdæk på alle biler muligvis har, jeg kender ihvertfald flere som (lidt naivt måske) har afholdt sig fra at køre til Malmö og shoppe af frygt for at blive stoppet ved grænsen grundet forkerte dæk.
Hvad er det for regel om vinterdæk??? Har ikke hørt noget om at danskere skal have vinterdæk på i Sverige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad er det for regel om vinterdæk??? Har ikke hørt noget om at danskere skal have vinterdæk på i Sverige?
Det har stået i alle medier hen over vinteren - og er diskuteret herinde mere end én gang allerede... ;) http://publikationswebbutik.vv.se/shopping/ShowItem____4611.aspx Under perioden 1 december till och med 31 mars ställer vi i Sverige särskilda krav på vilken typ av däck en bil ska ha när det är vinterväglag. Kraven gäller både för svensk- och utlandsregistrerade fordon. Vinterväglag råder när det finns snö, is, snömodd eller frost på någon del av vägbanan. Det är Polisen som avgör om det råder vinterväglag på platsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Da jeg fandt ud af at jeg sparer ca. 40000sek om året ved at ta´toget :eek: (med broens 2010 priser), mistede broen en kunde i samme sekund! Min smertegrænse er nået, de kan rende og hoppe! De penge vil jeg altså meget hellere ha´ det sjovt for! :th2:
Jeg endte også med stort set samme tankegang. Som jeg også har beskrevet i andre tråde længere tilbage fik Broens provokerende prisstigninger og latterlige forklaringer derpå, også mig til at regne efter. For mit vedkommende var det langt mere end 40000 SEKom året jeg kunne spare. Efter den udregning blev det toget! Selvom man nærmest skulle tro at der var en sammensværgelse i gang, hvor nogen saboterede togdriften med vilje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...