Jump to content
gika1234

Hjælp til at bære en sofa

Recommended Posts

Hej :) Jeg har lige købt en ny lejlighed og har brug for hjælp til at bære en sofa ned fra 7. sal og igen op på 2. sal (hvorfor er møbler fra Ilva så tunge og hvorfor laver de elevatoren 6 cm. for korte ?) De 2 lejligheder ligger omkring 200 m fra hinanden og jeg lejer en bil til at køre sofaen i. Der er kun 1 sæt trapper mellem hver etage - så 7. er ikke så slemt, som det lyder. Jeg forsøger at finde 4 personer, som ingen skal løfte for meget. Bor alene med et barn, familien langt væk (violiner) - så nu kaster jeg mig ud i det og ser om jeg kunne være så heldig at finde lidt hjælp hos Øresunds-familien. Bytter gerne med en f.eks. en middag :) Det skal være lørdag den 27. marts omkring kl. 11.30 - gætter på at det tager omkring 20 minutter. Gitte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gitte. Fik du svar? Jeg bor på 5. Har købt et vitrine skab ved kantstenen,  som skal byttes. De siger at bytning forgår på kantstenen. Venlige sjæle hjalp med at få den op. Nu skal den som er skadet/dårligt lavet, ned og en anden op. Mvh. Nina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vi købte ny fin sofa her - det passede ikke i elevatoren... Og den kunne ikke klare svinget i trappen - så sofa firmaet tog den retur mens jeg fandt et firma som kunne hjælpe med kran til 7. etage. Sofaen blev løftet ind via balkonen! Godt vi bor godt så der ikke lidt er nogen planer om at flytte nogen steder de næste mange år...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...