Jump to content
Ann

Fartkontrol i dag

Recommended Posts

Nu må det vel være afgjort at opmålingsstregerne inde i tunnellen ikke kan bruges, eftersom politiet står på skråningen ved udkørslen fra tunellen og måler hastighed. :p Det var nok også tiltrængt efter de mange uheld på strækningen de sidste to dage. Er der gået forår i folk siden de kørte så vildt? :cool: Der var godt nok mange i fælden. Er selv et dydsmønster (det meste af tiden) der overholder fartbegrænsningerne, så jeg kunne køre glad videre. Men hvor mange her er faldet i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nu må det vel være afgjort at opmålingsstregerne inde i tunnellen ikke kan bruges, eftersom politiet står på skråningen ved udkørslen fra tunellen og måler hastighed. :p Det var nok også tiltrængt efter de mange uheld på strækningen de sidste to dage. Er der gået forår i folk siden de kørte så vildt? :cool: Der var godt nok mange i fælden. Er selv et dydsmønster (det meste af tiden) der overholder fartbegrænsningerne, så jeg kunne køre glad videre. Men hvor mange her er faldet i?
Jeg har en kammerat der har en kvittering for betalt bøde, udstedt på baggrund af måling foretaget inde i tunnelen. Så jo, de er blevet brugt, men måske de snupper flere ved at stå ved udkørslen, kan måske tænkes. Og da bøden jo skal udstedes på stedet skal der jo stadig stå 4 kolde panserbasser og fryse. Syntes faktisk de fart kontroller er ok, folk kører som sindsyge på broen og i tunnelen, jeg er træt af at holde i kø fordi de er ved at skrabe en hjerneblæst traffikant op på motorvejen/broen......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Syntes faktisk de fart kontroller er ok' date=' folk kører som sindsyge på broen og i tunnelen, jeg er træt af at holde i kø fordi de er ved at skrabe en hjerneblæst traffikant op på motorvejen/broen......[/quote'] Helt sikkert... :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blæste forbi og kunne fryde mig over at politiet var travlt optaget med at booke nogle andre end mig :D - så dem så på lang afstand da de havde blå blink overalt, så nåede at sætte farten tilpas meget ned på det stykke de målte. Dog som en sjov ting, holder der så en MC betjent en lille kilometer længere henne, og skriver en - han har nok kørt så stærkt at det ikke vare forsvarligt at vinke ind på p-pladsen hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo forår......Så det er ikke så koldt at stå med laseren..... Så bare en blinder i fronten og så er den i skabet.....:D
Laserblindere er ulovlige i SE og bliver beslaglagt, samt giver en bøde på (såvidt jeg har læst) 2000 sek. Hvis de ikke kan måle dig, stopper de dig og undersøger bilen. :surprise: Eneste, som er sluppet efter den 'nye' lov, var en mercedes med såkaldt fabriksmonteret "garageåbner" :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
HAHAHAHAHAHAHAHAHHA Tro på det............:D
Ik' rigtigt, men hvis systemet skulle semi-automatiseres så krævede det jo dokumentation for at det målte overens med allerede anerkendte systemer. Desuden hvis alle målingerne taget på laseren stemmer overens med dem fra systemet og alle ankede sager dømmes til polities fordel, jamen så har du et system hvis målinger allerede har præcedens for at være gode nok i retten. Ergo kalibrering inden for budgettets rammer .... men eftersom dette kræver koordinering og økonomisk ansvarlighed, så tror jeg ikke på det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger tricket - ligger mig bag ved en der kører lidt stærkere end mig :D så slipper man 9 ud af 10 gange(min egen frit opfundet statistik) for at blive trukket ind. De tager altid ham foran griner. Brian/Dannemare skal i ikke ud i morgen tidelig ? - skal ligge på hjul i tunnelen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger tricket - ligger mig bag ved en der kører lidt stærkere end mig :D så slipper man 9 ud af 10 gange(min egen frit opfundet statistik) for at blive trukket ind. De tager altid ham foran griner. Brian/Dannemare skal i ikke ud i morgen tidelig ? - skal ligge på hjul i tunnelen :D
Det er bedre at ligge efter to, fordi der plejer som oftest 'kun' at være to æggeskaller parat derude, HVIS man absolut mener det er nødvendigt. =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen Hr. Betjent....årsagen til uheldet var jo det at vi kæmpede indædt om at komme bagerst i kortegen.....da vi så næsten holdt stille nede i tunnelen' date=' blev vi ramt bagfra.....:lol:[/quote'] Den er fin, så er der ny bil til Basse-drengen griner. Ikke fordi jeg behøver flere, 2 er rigeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så skal du bare vælge den du vil af med.....:D
Ville nok helst beholde M3'eren - men i det daglige er R32'eren fantastisk dejlig at køre i syns jeg. Kunne jeg beholde begge, så gjorde jeg det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...