Jump to content
thn

broen sætter priserne ned!!!

Recommended Posts

Nu er der jo næppe tale om at prisen som sådan sættes ned, men nærmere at prisen i SEK justeres "tilbage" efter den tidligere blev justeret op, da SEK var nede i 0,65 :rolleyes: Jeg har altid haft min brobizz i DKK, og troede lige at overskriften indikerede noget nær en out of this world sensation, men nope det blev ikke billigere, bare forskellen mellem de to valutaer der udlignes (igen)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nu ellers have sat mine penge på at kursudsvingene blev brugt som undskyldning for at holde prisen fast i SEK, og hæve prisen i DKK i stedet. Den tidligere break/even kurs lå jo på 0,72449 (i.e. 142 DKK / 196 SEK). Den kurs har SEK'en jo helt overhalet nu, hvor den ser ud til at ligge og svinge mellem 0,76 og 0,77. Den nye Break/Even kurs bliver så 0,7676 (i.e 142/185), hvilket ser ud til at være en fair kurs lige p.t. De har vist størstedelen af deres lån i DKK og/eller EUR, så derfor er det den svenske pris som bliver sat til at variere, og den danske som ligger mere fast. Det giver faktisk mening - bortset fra at prisniveauet generelt er alt alt for højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...