Jump to content
dannemare

2 ting er lige gået op for mig her til aften...

Recommended Posts

Har lige været en tur i byen (polterabend)... F*ck, hvor er folk nogle nærigrøve og nogle nasserøve. :sick:puke-smiley.gif Og f*ck hvor er der i grunden langt (tidsmæssigt) fra broen til Limhamn, f.eks. Turning Torso (hvor vi satte en anden af). Jeg kan køre til broen langt hurtigere fra Staffanstorp. :confused: Ved egentligt ikke hvorfor, det kom bag på mig, men det gjorde det altså. Oh well, go' nat - og på gensyn til en dag med hovedpine i morgen... beerchug.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige været en tur i byen (polterabend)... F*ck' date=' hvor er folk nogle nærigrøve og nogle nasserøve. :sick: [img']http://sentinel.dk/images/smiley/puke-smiley.gif
Tja - det hænder desværre man har sådanne aftener/ture i byen. Nogle er dog værre end andre - præcis som med tømmermænd. Stå op i morgen og ta' to panodiler (e.l.), drik en masse vand, og gå så ind og sov en time mere. Så kan man i det mindste holde sig selv ud, når man tilter ud af opladeren dagen derpå :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Vil istedet forslå at du drikker en masse vand FØR du går iseng Så vågner du uden hovedpine/tømmermænd, men tissetrængende :-) men ja, hold kæft hvor er folk nogen nasserøve... vil forslå vi laver en klub af selvbetalende gutter hvor dannemare så giver i byen.... :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Og f*ck hvor er der i grunden langt (tidsmæssigt) fra broen til Limhamn' date=' f.eks. Turning Torso (hvor vi satte en anden af). Jeg kan køre til broen langt hurtigere fra Staffanstorp. :confused: Ved egentligt ikke hvorfor, det kom bag på mig, men det gjorde det altså. [/quote'] Hvad mener du egentlig, Limhamn eller Västra Hamnen (Turning Torso)? Jeg bor ganske vist ikke i centrum af Limhamn, men postnummeret er da korrekt, og jeg har 7 km til betalingsanlægget. Umiddelbart ser det på maps.google.com ud som om der er 26 km. til Staffanstorp fra betalingsanlægget..... jeg vil påstå at jeg kan modbevise din teori, selv i en gammel A6er som snart passerer 200.000 km.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det tager 7 min herfra i normalt tempo.... Det kan man ikke fra Turning Torso.....
men staffanstorp til broen tager ikke meget mere end 10 min når jeg körte käresten til svågertorp hver morgen var jeg i dalbyrondellen ca 7.38 og hun kom i tid til 7.51 toget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det tager 7 min herfra i normalt tempo.... Det kan man ikke fra Turning Torso.....
Vi tager den lige igen ;o) 12 min fra Västra Hamnen til betalingsanlægget i normal morgen trafik. 10 min her til morgen (afgang søndag kl 8:30) Staffantorp til betalingsanlæg = 26km. Hvis mule mobilen kan gøre det på 7 min, så er "normalt tempo" cirka 220km/t :laugh: Mvh Alex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Vi tager den lige igen ;o) 12 min fra Västra Hamnen til betalingsanlægget i normal morgen trafik. 10 min her til morgen (afgang søndag kl 8:30) Staffantorp til betalingsanlæg = 26km. Hvis mule mobilen kan gøre det på 7 min, så er "normalt tempo" cirka 220km/t :laugh: Mvh Alex
hvornår har brian sagt at det er fra staffanstorp? han bor ikke i staffanstorp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad mener du egentlig' date=' Limhamn eller Västra Hamnen (Turning Torso)?[/quote'] My bad. Har ikke hæftet mig ved, hvornår Lim ophører og Vestra begynder. :) Men selv blot frem til Ön, føler man, det tager temmeligt lang tid. Lige præcis. Det plejer at tage 13-14 minutter fra vores hoveddør og frem til betalingsanlægget. Vi bor 1 minut fra 11'eren, og så er det ellers bare derudaf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Vi tager den lige igen ;o) 12 min fra Västra Hamnen til betalingsanlægget i normal morgen trafik
Ok, så er det faktisk 1 minuts penge hurtigere. Men man føler (jeg i hvert fald) simpelthen bare, at det tager meget længere tid. Det er - for mig - en langt større fornøjelse at trille af sted på motorvejen, end det er at køre bykørsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Alligevel 5 minutter mere end herfra Vellinge..... Og boede vi lidt mere centralt, så var det nok kun 5-6 min.... Ender sgu da med det tager længere tid fra Bunkeflo......... Men jeg tror Ön og VH er det samme tidsmæssigt....Man nupper jo den lige vej indad Lorensborggatan og Mariendalsvägen.....

Ok' date=' så er det faktisk 1 minuts penge hurtigere. Men man [i']føler (jeg i hvert fald) simpelthen bare, at det tager meget længere tid. Det er - for mig - en langt større fornøjelse at trille af sted på motorvejen, end det er at køre bykørsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Alligevel 5 minutter mere end herfra Vellinge..... Og boede vi lidt mere centralt, så var det nok kun 5-6 min.... Ender sgu da med det tager længere tid fra Bunkeflo......... Men jeg tror Ön og VH er det samme tidsmæssigt....Man nupper jo den lige vej indad Lorensborggatan og Mariendalsvägen.....
Ahh ... ikke fra Ön , der kører man langs kalkbruddet ... klart hurtigere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ja' date=' og her fra Bunkeflo (fra vandet) tager det fandme 7-8 min til betalingsanlæget.....[/quote'] Ja det havde været rart hvis man kunne køre på op ad udsigtsvejen eller hvad den nu hedder.... så havde man sparet masser af tid og Co2 eller noget :fight:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...