Jump to content
larsk

Lokal transport af 1 palle gods?

Recommended Posts

Jeg har købt en palle gods (vist ca. 800 kg) af en lokal importør, og den skal transporteres hjem til mig. Helst hel og uudpakket med brug af palleløfter og lift på lastvogn. Hentes fra læsserampe, og leveres foran min garage. Afstanden er sølle 5 -6 km af småveje. Hvem ringer man til? Jetpak, 215-215 eller Bring? kom med et bud :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kan du ikke finde en lokal vognmand i Skurup ?
Jeg kan slå op i eniro (som enhver anden) men aner jo intet om vilkår og priser - og om de overhovedet tager sådan en lille engangsopgave. Det er jo lidt a la 3x34 med palleløfter og lift jeg søger. En af dem, som står i listen laver også skaktgravning :tongue2: næppe en løsning for mig. Og hvis nu nogle her allerede vidste, hvem man med fordel kunne kontakte, så.... :th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver lige igen :) I din situation ville jeg nok prøve at overvinde mig selv og kontakte en af de to vognmænd (åkerier) som iflg. Eniro findes i Vemmenhög - de bor jo nærmest i din baghave ;) Du risikerer jo ikke noget ved at spørge, og langt de fleste her ude på landet er jo venlige og imødekommende, når man kontakter dem - det er i hvert fald min personlige erfaring. Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...