Jump to content
Stoney

Vanvidskørsel...

Recommended Posts

/* Joke */ Nu har jeg godt nok taget bilen over mere end toget i år, men lad det ligge. Hvis du læser efter igen, så vil du se at mine kommentarer er fokuseret på det enkelte scenarie hvor folk kommer kørende op i røven på forankørende og skal blinke løs. Resten er dine fordomme. Jeg holder stadig på at Vicksens kommentar er den eneste fornuftige i denne tråd. Det kunne være den første og eneste paragraf i Utopias trafiklov.
Dét som gør hele det cirkus med overhaling farligt er: når bilen i indersporet trækker ud for at overhale en lastbil på broen, slipper foden fra speederen/gaspedalen eller hvad I nu kalder sådan en accelerator pind for at falde ned på samme hastighed som lastbilen kører med, og andre der kommer i ydersporet var ved at overhale hele rækken inden lastbilen, gør det med 120+kmt ((ganske som der står i loven, den skal gøres sikkert OG HURTIGT) altså overhalingen..) for derefter sætter den helliges motorkøretøj farten op til det alle de ulydige mennesker der permanent kører for hurtigt når de så igen er kommet forbi lastbilen.. man ser det jo HVERDAG! så alle de helliges mantra må være, når jeg overhaler, skal jeg gøre det så "hurtigt som muligt" og til alle lovbryderne der kører permanent for stærkt må jo så tage hensyn til at de hellige også må være på vejen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dét som gør hele det cirkus med overhaling farligt er: når bilen i indersporet trækker ud for at overhale en lastbil på broen, slipper foden fra speederen/gaspedalen eller hvad I nu kalder sådan en accelerator pind for at falde ned på samme hastighed som lastbilen kører med, og andre der kommer i ydersporet var ved at overhale hele rækken inden lastbilen, gør det med 120+kmt ((ganske som der står i loven, den skal gøres sikkert OG HURTIGT) altså overhalingen..) for derefter sætter den helliges motorkøretøj farten op til det alle de ulydige mennesker der permanent kører for hurtigt når de så igen er kommet forbi lastbilen.. man ser det jo HVERDAG! så alle de helliges mantra må være, når jeg overhaler, skal jeg gøre det så "hurtigt som muligt" og til alle lovbryderne der kører permanent for stærkt må jo så tage hensyn til at de hellige også må være på vejen...
Jeps .. den troede jeg at jeg havde dækket i indlæg 22 i denne tråd som gennemført røvhul eller ignorant =)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
www.dsb.dk Tror det er bedre for dig..... Du virker ikke som en der kan håndtere alle de mange indtryk det gi'r at færdes på offentlig vej. ;)
Med fare for at blive kaldt en total idiot af visse personer herinde, tillader jeg mig (med meget lille stemme) at spørge, om færdselsloven ikke gælder ALLE?:confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Fart er jo dødeligt. Nej den eneste der er dødelig er ham der kører med hovedet oppe i røven og bevidst fremkalder farlige situationer fordi han tror han har retten på sin side.....at han kan tillade sig at overhale' date=' bare han kører 112 km/t. Og det bare er ham fartmonsteret der skal bremse.....Dét er nemlig årsagen til rigtig mange ulykker. Tåber der stædigt holder på deres ret, som de ikke har...... vognbaneskift er satme den store synder blandt wannabee politibetjente.!![/quote'] Hvor stærkt er det du max. må køre på broen når du overhaler? Fyhadada jeg er en slemmer en når jeg forventer at man kan læse mere end 1 posts tilbage. Michael k's førerbevis giver ret til følgende (såfremt han husker hjelmen denne gang): http://www.tojbamsen.dk/picview.asp?pid=11080

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor stærkt er det du max. må køre på broen når du overhaler? Michael k's førerbevis giver ret til følgende (såfremt han husker hjelmen denne gang): http://www.tojbamsen.dk/picview.asp?pid=11080
jeg har förerbevis til at köre ting du aldrig ville få lov til at köre... 62t tunge tingester som kommer farende med 80kmt og som med garanti kan fjerne enhver der ligger og nöler på vejen uden at komme i närheden af dem ... blandt andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
jeg har förerbevis til at köre ting du aldrig ville få lov til at köre... 62t tunge tingester som kommer farende med 80kmt og som med garanti kan fjerne enhver der ligger og nöler på vejen uden at komme i närheden af dem ... blandt andet
Nå, sådan en har jeg også kørt - og den kunne endda fjerne ting der ikke var i nærheden... så det er slet ikke imponerende og har ikke en skid med spørgsmålet at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Peanuts..... da jeg læste trak jeg rundt med fly i lufthavnen.... 100 tons traktor med 350 tons på slæb.... Så tag jer sammen.....:D
Hmmm... den bliver svær at slå selvom jeg da kører rundt med konen engang imellem. :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
HÆHÆ good one :) Syntes tråden har udviklet sig lidt hen imod min pik er større end din .... :scared:
Enig... Kan ikke forstå, at de ikke bare smider bukserne og ser hvem der har den største. Så er de vel ude over det problem...! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så der igen dømt ren børnehave fra the usual suspects.
og samme dumme kommentarer fra the usual buttheads hvis du mener tråden er havnet på et sidespor pga kommentarer som ikke har med trådens emne at göre .. hvorfor så bidrage med en ligeså ligegyldig kommentar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Enig... Kan ikke forstå' date=' at de ikke bare smider bukserne og ser hvem der har den største. Så er de vel ude over det problem...! :rolleyes:[/quote'] fordi vi ikke vil skrämme jer!! synet af en så stor og smuk pik som min er ikke noget alle kan klare .. resulterer ofte i mindrevärdskomplekser o. lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
fordi vi ikke vil skrämme jer!! synet af en så stor og smuk pik som min er ikke noget alle kan klare .. resulterer ofte i mindrevärdskomplekser o. lign.
Jaja... Du snakker og snakker - men det er Kanonpriser, kunderne takker... :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ja kunderne.... men kvinderne takker mig og ikke kanonpriser
altså sidder helt alene hjemme, og sidder sgu og griner højt for mig selv lige nu, over de sidste par indlæg... tak for dagens griner:tongue2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
altså sidder helt alene hjemme' date=' og sidder sgu og griner højt for mig selv lige nu, over de sidste par indlæg... tak for dagens grine:tongue2:[/quote'] hehe det er det jeg siger kvinderne takker mig... ... du er vel ikke helt alene du er jo gravid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...