Jump to content
Gio

Ny version af debatten - let the bug-hunt begin!

Recommended Posts

Nye indlæg kontra læste - overskuelighed De lidt fesne "pastel"-farver gør ikke overskueligheden bedre: 23wo65d.jpgIkonet for om indlægget er læst eller ikke, er der ikke den store farvemæssige forskel på. Ergo, i en længere tråd, så kan det tage lidt tid at scrolle til stedet hvor de nye indlæg begynder. Måske et tilvænningsspørgsmål...og brugen af "gå til første ulæste/nye indllæg" (eller hvad det lige var muligheden hed) i debat-oversigten med Nye Meddelelser kan selvfølgelig bruges. Men ikke hvis man allerede ér i den tråd der skrives nyt indlæg i - så vil en tur ud til oversigten over "Nye Meddelelser" jo ikke tilkendegive ulæste indlæg i en tråd du lige er kommet fra. Fixed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
De lidt fesne "pastel"-farver gør ikke overskueligheden bedre: 23wo65d.jpg Ikonet for om indlægget er læst eller ikke, er der ikke den store farvemæssige forskel på. Ergo, i en længere tråd, så kan det tage lidt tid at scrolle til stedet hvor de nye indlæg begynder. Måske et tilvænningsspørgsmål...og brugen af "gå til første ulæste/nye indllæg" (eller hvad det lige var muligheden hed) i debat-oversigten med Nye Meddelelser kan selvfølgelig bruges. Men ikke hvis man allerede ér i den tråd der skrives nyt indlæg i - så vil en tur ud til oversigten over "Nye Meddelelser" jo ikke tilkendegive ulæste indlæg i en tråd du lige er kommet fra.
Jeg går ikke igang med at ændre alle billed-filerne. Sådan er det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg går ikke igang med at ændre alle billed-filerne. Sådan er det bare.
?? Du har jo så allerede lavet ændringen, eftersom nye indlæg nu er markeret med sorte ikoner ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
?? Du har jo så allerede lavet ændringen' date=' eftersom nye indlæg nu er makeret med sorte ikoner ;)[/quote'] Nå så virkede det alligevel ? Jeg uploadede et nyt icon men de så ikke ud til at virke og så tænkte jeg at det gad jeg ikke at rode mere ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
I firefox har min rundede hjørner. "Nyeste indlæg" i siden har lidt mere info.
Observation: Ja - der er lidt kosmetiske forskelle - men endnu mere en ydelsesmæssig forskel. Jeg oplever at Firefox og Chrome er meget friskere i oplevelsen af sitet' date=' end IE8. Ja, det burde ikke overraske - men det er alligevel [i']noget af en forskel. Især med den udvidede WYSIWYG-editor i brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

synes den nye version her er grim og uoverskuelig og man skal scrolle i et dögn for at komme fra ene ende til den anden og jeg körer endda 1900x1600 og så virker knappen "besvar dette emne" ikke skal jeg svare i en tråd skal jeg klikke på "svar" i den sidste post

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
synes den nye version her er grim og uoverskuelig og man skal scrolle i et dögn for at komme fra ene ende til den anden og jeg körer endda 1900x1600
"Page Down" og "End" findes sikkert et sted på dit tastatur. Jeg kan ikke se den store forskel på behov for at scrolle fra den gamle version og til denne.
og så virker knappen "besvar dette emne" ikke skal jeg svare i en tråd skal jeg klikke på "svar" i den sidste post
Virker fint hér. Testet i IE8, FF 3.6.3 og Chrome 4.1.249.1064 (45376)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Der et et par skønhedsfejl omkring headeren som jeg er sikker på at I har lagt mærke til. Headeren skalerer ikke særligt godt. Især login baren ligger hulter til bulter, men også menu baren har et problem når browseren er mindre end ca. 1200 pixels bred. Jeg antager det første problem kan løses ved at gøre headeren høj nok til at login baren ikke rammer billedet, og det andet at forum breden låses til en minimum brede. Derud over så begynder debatten jo så småt at ligne sig selv i et mere tidsvarende udseende :D Godt arbejde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Problemer med æ-ø-å ved omdøbning af overskrifter på tråde Jeg oplever at ændring i en overskrift ikke slår igennem, hvis jeg bruger æ-ø-å. Oplevede det på dette indlæg: awuwj4.png Der manglede et "S:" foran - og stavemåden var oprindeligt med ø. Jeg kunne ikke få den til at spise ændringen. Så prøvede jeg at fjerne ø'erne i teksten, og erstatte med oe - og så var der ingen problemer. Nu kan jeg dog ikke få lov at ændre det tilbage :o Tilsyneladende har vi et issue med danske karakterer et sted - jeg har dog kun testet i IE8...indtil videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så er det bare Stylesheets der skal laves færdige på dropdown menuerne....Således de får lov til at lægge sig UDEN på selve forum....;) og de står pænt i box'en.
Jeg synes ikke jeg har fejl på dropdown menuerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Der et et par skønhedsfejl omkring headeren som jeg er sikker på at I har lagt mærke til. Headeren skalerer ikke særligt godt. Især login baren ligger hulter til bulter, men også menu baren har et problem når browseren er mindre end ca. 1200 pixels bred. Jeg antager det første problem kan løses ved at gøre headeren høj nok til at login baren ikke rammer billedet, og det andet at forum breden låses til en minimum brede. Derud over så begynder debatten jo så småt at ligne sig selv i et mere tidsvarende udseende :D Godt arbejde :)
Jeg har prøvet at ændre lidt, men der bliver nok ikke helt godt under 1280. Heldingvis er der kun 15% der ser debatten under den størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg oplever at ændring i en overskrift ikke slår igennem, hvis jeg bruger æ-ø-å. Oplevede det på dette indlæg: awuwj4.png Der manglede et "S:" foran - og stavemåden var oprindeligt med ø. Jeg kunne ikke få den til at spise ændringen. Så prøvede jeg at fjerne ø'erne i teksten, og erstatte med oe - og så var der ingen problemer. Nu kan jeg dog ikke få lov at ændre det tilbage :o Tilsyneladende har vi et issue med danske karakterer et sted - jeg har dog kun testet i IE8...indtil videre.
Jeg kunne nu godt. Også i IE. Fejl 40 ?:laugh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes ikke jeg har fejl på dropdown menuerne
Dropdown menuer vises bag google annoncerne, men man kan vel ændre lidt på "z-index" og få dem frem i lyset... Set med IE7... Ellers ser det jo fint ud,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Billederne fra albums på forsiden er for brede til den kasse de ligger i - med andre ord, de lapper over (set i både IE8 og FF3.6.3) Brødteksten går kun cirka 80% ud, hvor citeret tekst fylder næsten 100%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Billederne fra albums på forsiden er for brede til den kasse de ligger i - med andre ord, de lapper over (set i både IE8 og FF3.6.3) Brødteksten går kun cirka 80% ud, hvor citeret tekst fylder næsten 100%.
Hvilken opløsning kører du med ? I brødteksten er der gjort plads til en annonce som du ikke ser, men uregistrerede brugere får serveret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dropdown menuer vises bag google annoncerne, men man kan vel ændre lidt på "z-index" og få dem frem i lyset... Set med IE7... Ellers ser det jo fint ud,
Ikke på min skærm i hverken IE8 eller Firefox

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...