Jump to content
Junkeren

Tidtagning til Broløbet

Recommended Posts

Meget fedt med medvind over broen i lørdags, men halløj hvor deres tidtagning stinker. :thumbdown Jeg har stadig ikke fået en nettotid der passer og ser heller ikke ud til at jeg kommer til det. På EB's opfordring har jeg derfor skrevet til Dorte Vibjerg - Spartas direktør. Jeg fik en auto-reply retur med følgende klynk:

Derfor vil vi på baggrund af dine oplysninger om dit startnummer, ca. tid, placering i feltet, og dit tempo på de øvrige mellemtider forsøge at kalkulerer den bedst mulige start-tid for din chip og dermed kalkulerer så præcist som muligt en sluttid for dit startnummer. Vi beklager meget den opståede fejl og opdaterer resultatlisten hurtigst muligt. Vi har desværre ikke haft mulighed for at skrive en officiel forklaring på vores site, da det er nede pga. overbelastning.

Det er skandaløst ringe at noget så vitalt som tidtagning ikke fungerer til et motionsløb. Havde jeg trænet seriøst og gået op i min tid, var jeg blevet rasende over deres amatørbedrift. Et svensk tidtagningsfirma og en dansk løbsarrangør: måske et meget godt billede på at Øresundsregionen halter midt i alt jubilæums-glamouren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Den tidtagning er total værdiløs og helt til grin! Hvad er det for et skod amatørforetagende der ikke magter at få sensoren ved startstregen til at fungere, således at alle i stedet registreres som værende startet kl 16.00.00 ?? Hvis de havde problemer med for lidt tid til at sætte lortet op efter broen blevet lukket, så udskyd dog for fanden starten 10 min, eller hvad der skulle til - det havde folk haft forståelse for. Det andet her, hvor man betaler en pris der matcher et marathonløb, og så kan folk ikke få en korrekt tid, det er en skandale! Ja, nu ved jeg godt at vi stort set alle løber med en computer så vi selvfølgelig HAR vores egen uofficielle tid, men det fratager ikke arrangøren ansvaret for at give hver enkelt deltager en korrekt officiel tid! Selv startede jeg små 4 minutter over kl 16, og fik lagt det til min rigtige tid. Nu hvor de har gennemgået alle løberes mellemtider ved 5, 10, 15 og 20 km samt ens sluttid, og ud fra det kalkuleret en starttid, ja så er min officielle tid stadig 35 sekunder dårligere end hvad min computer siger (og computerens tid er max +/- 1-2 sek fra hvad den officielle burde være). Meget skuffende, men ellers et udmærket arrangement, hvor der dog godt kunne være opstillet MANGE flere skraldecontainere på broen, så man havde et alternativ til at smide vandflaskerne på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre er Sparta mere optaget af at gå i små sko og sagsøge for brug af ordet "kvindeløb" i stedet for at rette op på egne fadæser. Jeg går i en stor bue uden om motionsløb arrangeret af Sparta fremover - det er simpelthen ikke pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...