Jump to content
Troejborg

Det kan simpelthen ikke være rigtigt!!!!!! (M5 rippet i privat garage)

Recommended Posts

Nok mest til jer der bor i bunkeflo Var der nogen der var ude og evt. gå en tur i nat eller opdagede noget mærkværdigt i nat??? I parkeringskælderen ved skräddarebyn, har vores venner fået ribbet deres bil - for 150.000!!!!!! Det værste af det hele er at der er nogen der har givet dem adgang til kælderen, da der ikke er brudt noget op.. Så hvis der var nogen der så noget, lagde mærke til noget i nat.. så kontakt os venligst.. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke kan have sine ting i fred!!!! Mobil: 2137 1608 tlf: 040 16 09 03 Vi HÅBER der er nogen har lagt mærke til noget! Selv den mindste lille ting..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Lå og kørte rundt ved midnaat tid da jeg skulle finde en parkerings plads det var så over ved sadalmakarebyn og der så der stille og roligt ud.. et par enkelte biler på vejen ikk noget mærkværdigt..
Okay... Tak for svar.. Vi har fået svar på bilgalleri, af en der bo i Sadelmakarabyn.. han havde set en hvid VW transporter, kørende fra Skräddrebyn kl halv fire i nat, på fulder gardiner.. Så hvis der er nogen der ser en hvid VW transporter i området, så tag endelig nummerpladen og giv det til os.. Så vil vi tjekke op på, hvad det er for nogle mennesker..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det må da være et bestillingsjob på en eller anden som vil facelifte sin bimmer. Har svært ved at forestille mig at de dele er besværet værd i løssalg. Som de siger i forummet så er den bil slet ikke skrællet, måske mere klædt af (ikke at det gør det det bedre). Der var en gut herinde hvis Merc'er mere eller mindre blev strippet ned til karossen, også i en parkeringskælder. Håber fa'me I fanger de sjovere. Et råd kan være at gå lidt rundt i kvarteret og kig om der måske er nogen steder der hænger videokameraer som kunne have fanget noget. Og inden du mistænker dine naboer alt for meget, så er det jo ikke så svært at dirke en lås. Bare se på låsesmeden =/ EDIT: PS: Har de i øvrigt ikke taget noget fra kabinen (ud over adgang til sidespejlene?), den ser relativt uskadt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det må da være et bestillingsjob på en eller anden som vil facelifte sin bimmer. Har svært ved at forestille mig at de dele er besværet værd i løssalg. Som de siger i forummet så er den bil slet ikke skrællet, måske mere klædt af (ikke at det gør det det bedre). Der var en gut herinde hvis Merc'er mere eller mindre blev strippet ned til karossen, også i en parkeringskælder. Håber fa'me I fanger de sjovere. Et råd kan være at gå lidt rundt i kvarteret og kig om der måske er nogen steder der hænger videokameraer som kunne have fanget noget. Og inden du mistænker dine naboer alt for meget, så er det jo ikke så svært at dirke en lås. Bare se på låsesmeden =/ EDIT: PS: Har de i øvrigt ikke taget noget fra kabinen (ud over adgang til sidespejlene?), den ser relativt uskadt ud.
Det er helt sikkert et bestillingsjob.. Men som andre også skriver, det ligner at de blev afbrudt i deres "arbejde".. God ide det med at gå rundt i området.. Nu er der godt nok ikke overvågning i den kælder, men det kan da være der er andre steder, hvor de evt. er kommet forbi.. Det er lidt svært at dirke en lås op, der er en chip.. Altså nu har jeg ikke selv set bilen.. Umiddelbart kunne det godt se ud som om de har taget nogle airbags.. Men hvad min kæreste siger, så er kabinen fuldstændig "ubrugelig" - de har ridset alt og ødelagt alt og ja... Der er en grund til at BMW skrev en tæt A4 side med ting der skulle gøres - og at de vurderede det til 150.000 kr..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Kender flere der har fået stjålet noget i garager med kodelås hvor bilerne stod inde i aflåste stålbure (altså inde i garagen) så man skulle bruge forskellige nøgler for at komme ind til dem Ingen mærker eller noget..... udover bilerne er totalt ubrugelige bagefter, ridset overalt og halvsmadret ligesom den der BMW men der er en grund til man har en helforsikring jo og M3/5 er dyre af netop den grund....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Kender flere der har fået stjålet noget i garager med kodelås hvor bilerne stod inde i aflåste stålbure (altså inde i garagen) så man skulle bruge forskellige nøgler for at komme ind til dem Ingen mærker eller noget..... udover bilerne er totalt ubrugelige bagefter, ridset overalt og halvsmadret ligesom den der BMW men der er en grund til man har en helforsikring jo og M3/5 er dyre af netop den grund....
Det er ikke kodelås... Det er chip.. Han har selvfølgelig forsikring og det hele.. så det er ikke dét der er problemet.. Det er bare det man ikke kan have sine ting i fred, når det er noget man har arbejdet/sparet sammen for at få.. Det er forkasteligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Mente også chip ;-) Man sætter sådan en fætter op til en plade hvor det siger *bip* indne man går ind og herefter skal der bruges nøgle til ens særskilte plads inde i garagen.... Der er faktisk nogen steder de logger hvem som *bipper* så de kan se hvem som har været inde, måske det kan hjælpe ? Men igen, hvis det er professionelle tyve, så er det ikke meget værd.... Der var ingen log og ingen ridser eller noget på den manuelle lås, i det tilfælde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Mente også chip ;-) Man sætter sådan en fætter op til en plade hvor det siger *bip* indne man går ind og herefter skal der bruges nøgle til ens særskilte plads inde i garagen.... Der er faktisk nogen steder de logger hvem som *bipper* så de kan se hvem som har været inde, måske det kan hjælpe ? Men igen, hvis det er professionelle tyve, så er det ikke meget værd.... Der var ingen log og ingen ridser eller noget på den manuelle lås, i det tilfælde
Det var faktisk en ret god ide, men tror ikke boligselskabet overlader den slags info til hvem som helst desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv haft indbrud i min første bil i en garage.. Troede ellers det var så sikkert for 400 sek om måneden.... Det er det måske også indtil der er en dør som ikke bliver låst af mystiske omstændigheder... Måtte undvære den i 45 dage fordi amatørerne havde ødelagt tænding, airbag, startspærre osv. Det må være rart som tyv at kunne arbejde uforstyrret i en garage.. =/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har selv haft indbrud i min første bil i en garage.. Troede ellers det var så sikkert for 400 sek om måneden.... Det er det måske også indtil der er en dør som ikke bliver låst af mystiske omstændigheder... Måtte undvære den i 45 dage fordi amatørerne havde ødelagt tænding, airbag, startspærre osv. Det må være rart som tyv at kunne arbejde uforstyrret i en garage.. =/
Lige præcis.. Garage er ikke altid den bedste løsning, for ja der har de netop fred og ro..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Damn, det er godt nok skidt. :mad: Troede lige det var så godt med den aflåste kælder (er min grå audi man kan se på et af billederne) :scared: Vi må vist kræve kameraovervågning, men nu er skaden selvfølgelig sket.
Jeg ville ikke holde dernede hvis det var mig - kameraovervågning eller ej.. Det er squ "bedre" bilen kommer ud blandt blokkene - så kan man da håbe at de ikke har lige så meget fred og ro, som de har i kælderen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...