Jump to content
Gio

Broen er lukket for al trafik i begge retninger (2010-09-09 22:09 Normal trafik igen)

Recommended Posts

Information fra Trafikcentret Starttid: 2010-09-09 20:51 Forventet sluttid: 2010-09-09 22:51 Placering: Tunnelen Til: Tunnelen Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket for motorvejstrafik Kommentar: Tre eller 2 personbilar inblandade i en trafikolycka södra tunnelröret http://dk.oresundsbron.com/page/49

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja tak den fik jeg også' date=' skod firma:mad:[/quote']Hvor meget jeg end gerne vil smudse broen til, så tror jeg ikke de skal have stryg over sms-problemerne. Jeg er sikker på de køber sig ind på en sms-gateway eksternt, og at det er denne der ikke magter opgaven. Jeg kan se jeg har modtaget lukke-beskeden på mit danske Telenor-abb til tiden - men ikke på mit 3 ditto. Derimod fik jeg åbnings-sms'en rettidigt via 3 - men ikke skyggen af samme på Telenor-abbonementet - før kl 06:02 her til morgen *lol* ...og så har vi vel egentlig også diskuteret deres SMS-"Service" til Helvede og tilbage igen, har vi ikke? Jeg mener - problemet manifesterer sig hver gang bommene går ned, og broen iværksætter lukke-proceduren. Mulig simpel logistik. Bare ikke for vores kære bro :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Istedet for sms' date=' hvad med mail, TMC og radio??? Hvis folk er ude at køre, så er det jo skide farligt at de får en sms i trafikken....[/quote']Jeg er sikker på det er lige så farligt at læse mail under kørsel, Brian. Derudover er jeg sikker på beskeden er gået ud via TA på de regionale stationer, og de lokale, som har haft muligheden, har nævnt det. TMC burde jo også blive opdateret lige så hurtigt som beskeden tikker ind - hvis ellers systemet opdateres så hurtigt som det er meningen. Så hvor ville du egentlig hen med spørgsmålet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer nemlig ikke på radio og TA. Desværre..... Og mail var til dem på job....der alligevel har mailen åben. Det koster jo ikke broen noget at sende mails, men det koster at sende sms'er....der aliigevel aldrig når frem til tiden. Og har der det resultat at folk brokker sig helt vildt over det.....på offentlige forums. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Det kommer nemlig ikke på radio og TA. Desværre.....
Hvis det er i normal arbejdstid, så er jeg bombesikker på de smider informationen ud via TA. Og skulle stadig mene det var relevant info udenfor myldretiden - men det er jo op til den enkelte redaktion på arbejde på tidspunktet. TMC har jeg ikke den store erfaring med - selvom min GPS da benytter sig af det. Jeg ser det nok bare ikke, da jeg har bedt den om at auto-generere en ny rute, hvis der er problemer forude. Men ja - en mail-service ville nok være at foretrække, fremfor deres SMS-service - for den er da fortsat helt i skoven! (og har jo aldrig fungeret som den skulle. Heller ikke efter deres sidste forsøg på at forbedre servicen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor meget jeg end gerne vil smudse broen til' date=' så tror jeg ikke de skal have stryg over sms-problemerne. Jeg er sikker på de køber sig ind på en sms-gateway eksternt, og at det er denne der ikke magter opgaven.[/quote'] Og....... det svarer til at jeg skal synes at DSB First er nøgle søde rara stakler som ikke kan gøre for at de kører med lange forsinkelser. Det er jo ikke deres skyld at de dumme sporpassere (Banevärket/Banedanmark) eller konkur-legaer (SJ/DSB) eller stakkels ansatte eller stakkels tog eller...... who cares. Så længe det DSBFirst der sælger mig en billet og skriver deres navn på det skide tog, er det dem jeg kræver rettidighed af. Og så længe det er på brons hjemmeside jeg 'køber' viden om passage af skidtet, så er det dem jeg holder til ansvar for om det sker. Og så vil jeg ellers sk... på om det er Jacob Vestergaard selv der sidder med en Nokia i hånden, eller om det er billigsms.dk der er gateway.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Istedet for sms' date=' hvad med mail, TMC og radio??? Hvis folk er ude at køre, så er det jo skide farligt at de får en sms i trafikken....[/quote'] Det er åbenbart ikke farligt nok, da SE jo ikke vil forbyde at telefonere, SMS'e osv. under kørsel (SE mener at det ikke er bevist i nogle undersøgelser at det er farligt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener kun at der står at det er ulovligt at tale i håndholdt mobiltelefon - det er jo også hvad der kan ses udefra som politiet vil kunne give bøde for, og når der sms'es vil det normalt ikke kunne ses udefra - det vil være lidt som at 'rode' med radio'en/CD afspilleren'en - man kigger ned og væk fra det man burde kigge ud af (men er MEGET farligere end at tale i telefon).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, OK så er det bare (som jeg også skrev) for politiet at kunne bevise hvad man foretog sig - for der er jo INGEN som retter sig efter denne lov.... Personligt ligger min telefon altid i min jakke på bagsædet - og er derved forbundet til min bil via bluetooth, og i det telefon system jeg har i bilen kan jeg ikke læse/skrive sms'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...