Jump to content
Ishak

Babysitting...

Recommended Posts

Hej alle..jeg vil lige slå en tråd op her..da jeg har været lidt rundt på hjemmesiden og kunne se at der faktisk en del der søger privat pasning indtil deres bebser kan komme i en dagis.. Jeg vil tilbyde privat pasning..Jeg går hjemme lige nu da jeg er på barsel og venter vores første barn til dec..Jeg har selvf. erfaring med småbørn da jeg til daglig arbejder som pædagog i en vuggestue..hvis nogen har intressere så smid en pm til mig og få nærmere besked..:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle der har brug for en privat babysitter i Malmö. Jeg er en mor på 30 år som for tiden går her hjemme og nusser om min lille pige der er 1 år og 9 mdr. Jeg elsker børn og min lille pige elsker at lege med børn derfor tænkte jeg at hvis der er nogen der har brug for en privat babysitter er jeg til rådighed. Ser dog helst at det er hjemme hos mig pasningen foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi havde en fin aftale med en via Grannar.se som skulle være kommet forbi mellem 11 og 12 i dag for at hilse på os og vores pige. Hun er endnu ikke dukket op på trods af at hun sendte en mail i morges hvor hun bekræftede at hun kom. Det KAN selvfølgelig godt være en god undskyldning, men ja... Nok nærmere nok bare ikke særlig seriøst!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Ja vi havde en fin aftale med en via Grannar.se som skulle være kommet forbi mellem 11 og 12 i dag for at hilse på os og vores pige. Hun er endnu ikke dukket op på trods af at hun sendte en mail i morges hvor hun bekræftede at hun kom. Det KAN selvfølgelig godt være en god undskyldning, men ja... Nok nærmere nok bare ikke særlig seriøst!
Til grannar.se's forsvar kan jeg så fortælle, at vi fandt vores barnepige der, helt fantastisk sød pige; seriøs og initiativrig, så det er nok snarere individet end grannar.se det kommer an på tror du ikke? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...